Piosenka Chrześcijańska 2018 | „Dla kogo powinien żyć człowiek” Żyć dla Boga



Piosenka Chrześcijańska 2018 | „Dla kogo powinien żyć człowiek” Żyć dla Boga

I
Nie byłem pewny, dla kogo powinien żyć człowiek.
Teraz znam odpowiedź.
Żyłem tylko dla siebie, szukając sławy i prestiżu.
Modlitwa pełna była pięknych słów, ale żyłem po swojemu.
Moja wiara była oparta na przyszłości i przeznaczeniu,
nie na prawdzie i rzeczywistości,
ograniczona do rytuałów i zasad;

we mnie nie zostało nic, tylko pustka.
Nie potrafiąc żyć jak człowiek,
nie zasługuję na miłość Boga.
II
Serce moje zbudziło się,
mówi: Boża miłość odpłaty wymaga.
Nienawidzę się za brak sumienia,
nieposłuszeństwo Bogu i ranienie Jego serca.
Nigdy nie dbałem o Boże serce;
nie przejmowałem się Jego słowami.
Bez sumienia, bez rozumu,
jak można mnie uważać za człowieka?
Dzięki Bożemu osądowi rozumiem,
że byłem głęboko zepsuty przez szatana.
Ten świat jest zły i pełen pułapek;
wierzący powinien wybierać prawdę.
O dobry Boże, tak bardzo mnie kochasz
i robisz wszystko, wszystko, by mnie uratować.
Będę pamiętać, co dla mnie zrobiłeś!
Nigdy o tym nie zapomnę, nigdy!
Całą moją wolą jest troszczyć się o serce Boga.
Będę zawsze iść za prawdą.
Spalę się w służbie Tobie, Boże,
ofiaruję samego siebie, by odpłacić za Twą miłość,
siebie, by odpłacić za Twą miłość.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”
    Kościół Boga Wszechmogącego powstał z uwagi na ukazanie się i dzieło Boga Wszechmogącego, drugie przyjście Pana Jezusa, Chrystusa dni ostatecznych. Został on w całości i osobiście założony przez Boga Wszechmogącego i na pewno nie jest dziełem żadnego człowieka. Obecnie różne filmy ewangeliczne, czytanie słów Boga, taniec i pieśni na wideo, kolekcje chóralne, musicale, teledyski i hymny na wideo, itp. wyprodukowane przez Kościół Boga Wszechmogącego zostały rozpowszechnione na całym świecie za pośrednictwem Internetu. Owce Boże słyszą głos Boga. Na podstawie słów Boga Wszechmogącego rozpoznajemy, że wszystkie słowa wypowiedziane przez Boga Wszechmogącego są prawdą i głosem Boga. Jeżeli czytasz słowa Boga Wszechmogącego, dostrzeżesz, że Bóg się pojawił!

Prześlij komentarz

0 Komentarze