Hymny Chrześcijańskie | „O mój Ukochany, proszę poczekaj na mnie” Głos serca chrześcijanki



Piosenka Chrześcijańska | „O mój Ukochany, proszę poczekaj na mnie” Głos serca chrześcijanki

I
Księżyc się wspiął ponad korony drzew,
blask jego piękny jest, jak ukochany mój.
Ukochany mój, gdzie jesteś?
Czyś słyszał, jak łkam?
Któż, jak nie Ty miłość mi da?
Tylko Ty o mnie troszczysz się.


Któż, jak nie Ty, któż dba o mnie?
Tylko Ty cenisz życie me.
Księżycu, powróć na nieba kres.
Niech ukochany mój nie martwi się. Proszę, myśli moje nieś.
Nie zapomnij wziąć miłości mej.
II
Dzikie gęsi parami lecą w dal -
czy przyniosą wieści o miłym mym?
Gęsi, użyczcie mi skrzydeł swych,
bym wróciła do ciepłego domu.
Zwrócę troskę, jaką ukochany mi dał
i powiem ukochanemu, by nie martwił już się.
Chcę Ci dać przychylną odpowiedź i nie zmarnować ceny, którą poniosłeś.
Chcę szybko dorosnąć
i porzucić życie płynące w bólu.
O, ukochany! Czekaj na mnie.
Odlecę od doczesnej pomyślności.
Zwrócę troskę, jaką ukochany mi dał
i powiem ukochanemu, by nie martwił już się.
Chcę Ci dać przychylną odpowiedź i nie zmarnować ceny, którą poniosłeś.
i nie zmarnować ceny, którą poniosłeś.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”


Błyskawica ze Wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego powstał z uwagi na ukazanie się i dzieło Boga Wszechmogącego, drugie przyjście Pana Jezusa, Chrystusa dni ostatecznych. Składa się z tych wszystkich, którzy przyjmują dzieło Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych i zostają zdobyci i wybawieni przez Jego słowa. Został on w całości i osobiście założony przez Boga Wszechmogącego i jest prowadzony przez Niego jako Pasterza. Na pewno nie został założony przez człowieka. Chrystus jest prawdą, drogą i życiem. Owce Boże słyszą głos Boga. Jeżeli czytasz słowa Boga Wszechmogącego, dostrzeżesz, że Bóg się pojawił.

Prześlij komentarz

0 Komentarze