Pozwolę Ci na zawsze zamieszkać w mym sercu

Błyskawica ze Wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego, Bóg Wszechmogący


Pozwolę Ci na zawsze zamieszkać w mym sercu


I
Ty towarzyszysz mi w każdej porze roku. Gdy patrzę na Twoją samotną twarz, fale smutku zalewają moje serce. Nigdy nie próbowałem złagodzić Twego smutku i nie przejmowałem się Twą samotnością; wobec Twoich szczerych słów jestem wciąż i wciąż tak uparty. Zawsze smucę Twoje serce i zawsze Cię zawodzę; tylko wtedy, gdy mnie skarcisz, zaczynam zdawać sobie z tego sprawę. Twoje serce jest najlepsze, miłość tak cenna i prawdziwa. Któż jest piękniejszy od Ciebie i bardziej godzien zaszczytów! Podbiłeś moje serce, i nigdy się z Tobą nie rozstanę. Zawsze z Tobą będę i nigdy Cię nie opuszczę. Pozwól radości zagościć na Twej twarzy, zamieszkaj na zawsze w mym sercu.

II
Choć jestem przy Twym boku, nie mogę nieść Twego brzemienia. Brak mi rozsądku, nie rozumiem Twoich trudności. Przez pragnienia i cielesność zapomniałem o prawdzie i moralności. Wyrzuty sumienia nachodzą mnie dopiero wtedy, gdy złamałem Twe serce. Jęcząc z bólu zepsucia, zanoszę do Ciebie chciwe błagania. Nikt nie czuje Twego żalu, nikt nie rozumie Twego smutku. Kto ma sumienie i rozsądek, by choć trochę dzielić Twoje zmartwienia? Twoje serce jest najlepsze, miłość tak cenna i prawdziwa. Któż jest piękniejszy od Ciebie i bardziej godzien zaszczytów! Podbiłeś moje serce, nigdy się z Tobą nie rozstanę. Zawsze z Tobą będę i nigdy Cię nie opuszczę. Pozwól radości zagościć na Twej twarzy, zamieszkaj na zawsze w mym sercu, na zawsze. 
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni

Prześlij komentarz

0 Komentarze