Hymn „O Panie, gdzie jesteś?”





I
Żyjemy pod panowaniem faryzeuszy, o mój Panie, uwięzieni i kontrolowani przez nich. Co dzień słyszymy i wypowiadamy biblijną wiedzę. Nie wiemy jak praktykować Boże słowo, żyjemy rytuałami. Nie przestrzegamy Bożych przykazań, jeszcze mniej wiemy, co znaczy posłusznym Mu być i podążać za Jego wolą. Choć wierzę w Pana, czczę ludzi i wierzę w to, co mówią, nie znam zupełnie dzieł Boga ani Jego usposobienia. Na długo wpadłem w ciemność i straciłem sens wiary w Boga.


II
O Panie, zajaśniej nade mną, bym zrozumiał Twoją wolę. Wtedy wydostanę się z ciemności i spod kontroli i oszustw faryzeuszy i prawdziwie powrócę do Boga. Uratuj mnie, Panie, wybaw mnie z ciemności, uratuj mnie od podstępów faryzeuszy, uratuj mnie od faryzeuszy. Z jakiego powodu kościół opustoszał? Kto sprowadził mnie z właściwej drogi i powiódł w ciemność? Proszę, Panie, nie wyrzekaj się mnie. Jestem skłonny wyrazić skruchę i powrócić do Ciebie. Jestem skłonny powrócić do Ciebie. Jestem skłonny powrócić do Ciebie… ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Prześlij komentarz

0 Komentarze