Gdyby Bóg nie ocalił mnie

chrześcijanin



Hymn kościelny
Gdyby Bóg nie ocalił mnie

I
Gdyby Bóg nie ocalił mnie, nadal dryfowałbym po świecie, nadal w grzechu bym żył i nie miałbym żadnej nadziei. Gdyby Bóg nie ocalił mnie, nadal byłbym deptany przez diabła, cieszył się przyjemnością grzechu, nie wiedząc, gdzie jest ścieżka ludzkiego życia.


II
Wszechmogący Bóg jest dla mnie miłosierny, Jego słowa wołają mnie. Pozwala mi słyszeć swój głos i wiedzie mnie przed swój tron. Codziennie karmię się słowami Boga i raduję się dziełami Ducha Świętego. Widzę, że człowiek jest tak bardzo zepsuty, że potrzebuje zbawienia, które daje nam Bóg.

III
Prawda Boga oczyszcza mnie i ratuje mnie. Wiele razy Bóg mnie sądzi i oczyszcza moje szatańskie usposobienie. Wiedząc, że Bóg jest sprawiedliwy i święty, rozumiem Jego urok. Boję się Boga, unikam zła i zmieniłem swoje usposobienie.

IV
Wszechmogący Bóg jest dla mnie miłosierny, Jego słowa wołają mnie. Pozwala mi słyszeć swój głos i wiedzie mnie przed swój tron. Codziennie karmię się słowami Boga i raduję się dziełami Ducha Świętego. Widzę, że człowiek jest tak bardzo zepsuty, że potrzebuje zbawienia, które daje nam Bóg.

V
Widziałem Boga twarzą w twarz, zaznałem Jego prawdziwej miłości. Wiem, jak cenna jest prawda – to życie wieczne, które daje nam Bóg. Jestem posłuszny Bogu i spełniam swoje obowiązki; w moim sercu jest pokój i radość. Gdy Bóg osądzi i skarci mnie, otrzymam Jego zbawienie w dniu ostatecznym.

VI
Kroczę jasną ścieżką życia, me życie ma sens. Otrzymuję od Boga najwspanialsze zbawienie, a me serce pełne jest niezmiernej wdzięczności. Przecudowny Bóg jest tak blisko. Chcę dać Mu siebie – swoje ciało i duszę swą. Będę słuchać Go i kochać Go całym życiem swym. Odpłacę Mu wiernością za to, że On kocha mnie. ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Zalecenie: Muzyka chrześcijańska 2019 „Prawda o następstwach zepsucia człowieka przez szatana

Prześlij komentarz

0 Komentarze