Muzyka chrześcijańska | „Pragnę poddać się dziełu Bożemu” Dziękuję Bogu za to, że mnie zbawił


Muzyka chrześcijańska | „Pragnę poddać się dziełu Bożemu” Dziękuję Bogu za to, że mnie zbawił

I
O Boże, błagam Cię, uczyń dzieło sądu we mnie, 
oczyść mnie i zmień,
pozwól mi pojąć Twą wolę i być jej posłuszną we wszystkim.
W Twoim zbawieniu mnie jest Twa największa miłość i Twoja wola.
W Twoim zbawieniu mnie jest Twa największa miłość i Twoja wola.

II
Choć tkwi we mnie bunt i mam skażone usposobienie,
a zdrada leży w mej naturze,
rozumiem Twą wolę zbawienia człowieka.

Poddaj mnie dalszym próbom i daj mi więcej cierpienia, 
bym  w tym cierpieniu mogła dostrzec Twą rękę, bym mogła ujrzeć w nim Twe uczynki.

III
Choć wystawiasz mnie na próbę i oczyszczasz mnie,
wiem, że czynisz to z miłości.
Błagam, miej mnie w opiece, stosownie do mej postawy,
bym, bez względu na rozmiar prób i cierpienia,
pojęła Twą wolę i nie dopuściła się zdrady wobec Ciebie, ani też skargi,
a żebym była całkowicie Tobie posłuszna i usatysfakcjonowała Ciebie,
usatysfakcjonowała Ciebie.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Oświadczenie: Niniejszy film jest produkcją o charakterze non-profit i został zrealizowany przez Kościół Boga Wszechmogącego. Działalność aktorów występujących w filmie nie ma charakteru zarobkowego i nie są oni opłacani w żaden sposób. Film ten nie może być udostępniany w celach dochodowych jakimkolwiek osobom trzecim i mamy nadzieję, że wszyscy będą rozpowszechniać go w sposób jawny. W przypadku rozpowszechniania, prosimy o podanie źródła. Bez zgody Kościoła Boga Wszechmogącego żadna organizacja, grupa społeczna lub osoba fizyczna nie może ingerować w zawartość niniejszego filmu, ani przedstawiać jej w sposób wypaczony.
Wiara w Boga,dzieło Boga,Kościół Boga Wszechmogącego,Piosenki chrześcijańskie,chrześcijanin

Prześlij komentarz

0 Komentarze