Rozdział 12

Jeśli macie niestabilne usposobienie, temperament niczym wichura lub deszcz, jeśli nie możecie ciągle przeć naprzód, to nie umkniecie Mojej rózdze. Kiedy rozprawiają się z tobą, im bardziej niekorzystne jest otoczenie i im bardziej jesteś prześladowany, tym bardziej rośnie twoja miłość do Boga i przestajesz lgnąć do świata. Nie mając innej drogi, przychodzisz do Mnie, odzyskujesz swoją siłę i pewność siebie. Jednak w łatwym otoczeniu możesz się pogubić. Musisz wejść w nie pozytywnie, być aktywnym, a nie biernym. Masz być niezachwiany przez kogokolwiek i cokolwiek w każdej sytuacji; nie możesz też ulegać wpływom czyichkolwiek słów. Musisz mieć stabilne usposobienie i cokolwiek ludzie by mówili, masz bez zwłoki praktykować to, o czym wiesz, że jest prawdą.
Musisz pozwalać, by Moje słowa zawsze w tobie pracowały, niezależnie od tego, z kim się mierzysz; musisz być w stanie trwać przy swoim świadectwie dla Mnie i mieć wzgląd na Moje brzemię. Nie pozwalaj sobie na zagmatwanie, ślepo i bez własnych przemyśleń zgadzając się z ludźmi, ale zamiast tego miej odwagę powstać i stawiać odpór rzeczom, które nie pochodzą ode Mnie. Jeśli wyraźnie wiesz, że coś jest nie tak, a jednak milczysz, to nie jesteś kimś, kto praktykuje prawdę. Jeśli wiesz, że coś jest nie tak, a następnie obracasz temat, ale szatan blokuje ci drogę – mówisz bezskutecznie i nie jesteś w stanie wytrwać do końca – wtedy nadal nosisz w swoim sercu strach; zatem czy Twoje serce nie jest w dalszym ciągu wypełnione myślami szatana?

Kim jest zwycięzca? Dobrzy żołnierze Chrystusa muszą być odważni i polegać na Mnie, by być duchowo silnymi; muszą walczyć, aby stać się wojownikami i zwalczać szatana aż do śmierci. Musisz zawsze być czujny i dlatego proszę cię, abyś aktywnie współpracował ze Mną w każdej chwili i nauczył się zbliżać do Mnie. Jeśli w każdej chwili i w każdej sytuacji jesteście w stanie zachować milczenie przede Mną, słuchając Moich słów oraz zwracając uwagę na Moje słowa i czyny, wówczas nie będziecie się chwiać i nie stracicie gruntu pod nogami. Wszystko, co otrzymacie ode Mnie, może być praktykowane. Każde z Moich słów odnosi się do Twojej sytuacji. Przebijają one twoje serce, a nawet jeśli odrzucasz je swoimi ustami, nie możesz zaprzeć się ich sercem; a jeśli będziesz lustrował Moje słowa, zostaniesz osądzony. Innymi słowy, Moje słowa są prawdą, życiem, drogą i ostrym mieczem obosiecznym, który może pokonać szatana. Ci, którzy rozumieją i posiadają drogę do praktykowania Moich słów, są błogosławieni, a ci, którzy ich nie praktykują, zostaną niewątpliwie osądzeni; jakież to praktyczne. Teraz poszerzyło się grono tych, których osądzę. Nie tylko osądzę przed sobą tych, którzy Mnie znają, ale także tych, którzy nie wierzą we Mnie i którzy starają się stawiać opór i utrudniać dzieło Ducha Świętego. Wszyscy, którzy idą Moimi śladami, zobaczą, że Bóg jest gorejącym ogniem! Bóg jest majestatem! Wykonuje swoje wyroki i skazuje grzesznych na śmierć. Ci w kościele, którzy nie zwracają uwagi na dzieło Ducha Świętego, którzy przerywają dzieło Ducha Świętego, którzy się popisują, którzy mają niegodziwe intencje i cele, którzy nie wkładają wysiłku w jedzenie i picie słów Bożych, którzy są zmąceni i podejrzliwi, którzy lustrują dzieło Ducha Świętego – słowa sądu przyjdą po nich niebawem. Wszystkie czyny ludzkie zostaną ujawnione. Duch Święty przeszukuje najskrytsze ludzkie serca, więc nie bądźcie bezmyślni; bądźcie ostrożni i przezorni, nie działajcie sami na ślepo. Jeśli Twoje czyny nie są zgodne z Moimi słowami, zostaniesz osądzony. Nic wam nie da naśladownictwo, zwodniczość lub brak pełnego zrozumienia; musicie przyjść do Mnie i często się ze Mną porozumiewać.

Cokolwiek zaczerpniesz ode Mnie, da ci to ścieżkę do podążania i będą ci towarzyszyły Moje moce, będziesz cieszył się Moją obecnością i zawsze będziesz natchniony Moimi słowami, przewyższysz wszystko na świecie i posiądziesz moc zmartwychwstania. Jeśli Twoje słowa, Twoje zachowanie i Twoje czyny są pozbawione Moich słów oraz Mojej obecności, jeśli oddalasz się ode Mnie i żyjesz w sobie, żyjesz w koncepcjach umysłu, żyjesz w świecie doktryn i reguł, to jest to dowód, że nastawiłeś swój umysł na grzechy. Innymi słowy, nadal trzymacie się swojego starego ja i nie pozwalacie innym skrzywdzić siebie ani zniszczyć waszej duszy; taka osoba jest zbyt słabego kalibru i jest zbyt absurdalna oraz nie potrafi dostrzec łaski Bożej lub rozpoznać Bożego błogosławieństwa. Kiedy uda wam się pozwolić Mi pracować nad wami, skoro dalej stosujecie uniki! Kiedy kończę przemawiać, słuchasz, ale nie pamiętasz, natomiast stajesz się szczególnie słaby, gdy twoje problemy są ci wytykane; co to za postawa! Kiedy mam cię dopełnić, skoro zawsze trzeba cię namawiać! Jeśli boisz się wstrząsów i zadrapań, to spiesz się, aby ostrzec innych: „Nie pozwolę, by ktokolwiek mnie naprawiał, mogę sam pozbyć się mojego starego, przyrodzonego usposobienia”. Wówczas nikt nie będzie cię krytykował ani dotykał, a Ty możesz swobodnie wierzyć, w co chcesz, bez nikogo, kto by się tobą opiekował. Czy jesteś w stanie w ten sposób podążać Moimi śladami? Gdy mówisz, że jesteś pewien, że Ja jestem twoim Bogiem i Panem, są to tylko puste słowa. Jeśli jesteś naprawdę pozbawiony wątpliwości, to te sprawy nie będą problemem, a ty uwierzysz, że jest to Boża miłość i Boże błogosławieństwo dla ciebie. Kiedy przemawiam, mówię do Moich synów i powinno się to spotkać z wdzięcznością oraz pochwałą.

Prześlij komentarz

0 Komentarze