Film ewangelia „Wiara w Boga” Klip filmowy (5)


Film ewangelia „Wiara w Boga” Klip filmowy (5) – Czy skrupulatna praca dla Pana jest w rzeczywistości wiarą w Pana?

Większość wierzących ufa, że skoro zachowujemy imię Pana, często się modlimy, czytamy Biblię i spotykamy się oraz odrzucamy rzeczy, poświęcamy się i pracujemy dla Pana w pocie czoła, to prawdziwie wierzymy w Pana i zostaniemy pochwyceni do królestwa niebieskiego, kiedy Pan powróci. Czy to właściwe myślenie? Pan Jezus powiedział: „Wielu powie mi tego dnia: Panie, Panie, czyż nie prorokowaliśmy w twoim imieniu i w twoim imieniu nie wypędzaliśmy demonów, i w twoim imieniu nie czyniliśmy wielu cudów? A wtedy im oświadczę: Nigdy was nie znałem. Odstąpcie ode mnie wy, którzy czynicie nieprawość” (Ew. Mateusza 7:22-23).
Bóg Wszechmogący mówi: „Nie obchodzi Mnie, jak pełna zasług jest twoja ciężka praca, jak imponujące są twoje kwalifikacje, jak ściśle podążasz za mną, jak bardzo jesteś znany ani jak bardzo poprawiła się twoja postawa. Dopóki nie zrobisz tego, czego zażądałem, nigdy nie zasłużysz na Moją pochwałę”. (z książki „Słowo ukazuje się w ciele”).

Błyskawica ze Wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego powstał z uwagi na ukazanie się i dzieło Boga Wszechmogącego, drugie przyjście Pana Jezusa, Chrystusa dni ostatecznych. Składa się z tych wszystkich, którzy przyjmują dzieło Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych i zostają zdobyci i wybawieni przez Jego słowa. Został on w całości i osobiście założony przez Boga Wszechmogącego i jest prowadzony przez Niego jako Pasterza. Na pewno nie został założony przez człowieka. Chrystus jest prawdą, drogą i życiem. Owce Boże słyszą głos Boga. Jeżeli czytasz słowa Boga Wszechmogącego, dostrzeżesz, że Bóg się pojawił.


wiara w Boga,słowo Boże,Chrześcijanin,Klipy filmowe,czym jest wiara w Boga

Prześlij komentarz

0 Komentarze