Boża miłość zawsze trwa w sercu mym

Bóg jest miłością,Błogosławieństwa Boże,hymny kościelne,piosenki uwielbienia

Hymn kościelny
Boża miłość zawsze trwa w sercu mym
I
Na mojej drodze z Bogiem
posiadłem całą miłość Jego.
Jego słowa, wymagania,
chronią mnie i są dla mnie miłością.
W mojej słabości i we łzach, słowo Boże
pobudza mnie do szukania prawdy.
Gdy zawodzę się, Jego słowo
pobudza mnie do kochania Go na wieki.
Twa miłość ofiarna i cenna jest.
Miłość Twą w głębi teraz czuję.
Jesteś tak cudny.
Twa miłość wspominam ją.
Wspominam ją, Twą miłość wspominam ją.
II
Miłość Boża jest żywa, prawdziwa.
Jego sądy i próby
oczyszczają i doskonalą mnie.
Oczyszczenie pomaga mi wzrastać.
Bóg znosił trudy, by prowadzić mnie,
zawsze przy boku mym.
Narzekałem, źle rozumiałem Go,
a On te chwile tolerował.
Twa miłość ofiarna i cenna jest.
Miłość Twą w głębi teraz czuję.
Jesteś tak cudny.
Twa miłość wspominam ją.
Wspominam ją, Twą miłość wspominam ją.
III
Bezwarunkowa miłość Boża
w zamian za me zbawienie.
Boża prawda dała mi prawdziwe życie.
O! Wszechmogący Boże,
Twa miłość w sercu mym jest.
O! Wszechmocny Boże,
będę kochać Cię wiecznie.
IV
Bez względu na to,
jak jestem zepsuty lub trudny mogę być.
Bóg jest niezwykle cierpliwy,
zawsze karmi, poi mnie.
W prześladowaniu, problemach, porażkach,
Boże słowa podtrzymują mnie.
Jego miłość najpiękniejsza i prawdziwa.
Już zawsze mogę mówić tak.
Twa miłość ofiarna i cenna jest.
Miłość Twą w głębi teraz czuję.
Jesteś tak cudny.
Twa miłość wspominam ją.
Wspominam ją, Twą miłość wspominam ją.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem
i śpiewaj nowe pieśni”
piosenki uwielbienia,Bóg jest miłością,Błogosławieństwa Boże,hymny kościelne

Prześlij komentarz

0 Komentarze