Boża miłość pozostaje na zawsze pośród ludzi


HYMNY,Pieśń chrześcijańska,Muzyka uwielbienia,Miłość Boża,

Hymn kościelny
Boża miłość pozostaje na
zawsze pośród ludzi
I
Zwykła i pokorna osobo,
podbijasz moje serce.
Tworzysz cuda w ciele.
Gdziekolwiek stajesz Twoje życie lśni.
Twój bezlitosny sąd jest miłością.
Twą rozpacz widać między wierszami.
Przechodzisz upokorzenie i
nie samolubnie poświęcasz się.
Twa miłość towarzyszem mi.
Zawsze pozostaje w sercu mym.
Dostałem całą miłość Twą.
W wierze i miłości na zawsze.
II
Dajesz mi szansę przy odrodzeniu.
Miłość Twa przyciąga mnie.
Z całego serca będę kochał Cię.
I najbliższym będę Ci.
Według Twoich słów żyję.
Zyskałeś zaufanie wszystkich ludzi.
Cena, jaką poniosłeś pobudza miłość mą.
Nie żałuj nic, z nadzieją czekaj.
Twa miłość towarzyszem mi.
Zawsze pozostaje w sercu mym.
Dostałem całą miłość Twą.
W wierze i miłości na zawsze.
III
Wszystko oddam, by spłacić miłość Twą,
wywyższę i poniosę świadectwo Twe.
Przełożę Twoje słowa w czyn i
Twą wolę czynić chcę.
Twa miłość towarzyszem mi.
Zawsze pozostaje w sercu mym.
Dostałem całą miłość Twą.
W wierze i miłości na zawsze.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem
i śpiewaj nowe pieśni”
HYMNY,Pieśń chrześcijańska,Muzyka uwielbienia,Miłość Boża,Pieśń na uwielbienia

Prześlij komentarz

0 Komentarze