Dla kogo powinni żyć ludzie?

Ewangelia,muzyka uwielbienia,Poezja chrześcijańska,hymny


Hymn kościelny
Dla kogo powinni żyć ludzie?
I
Dla kogo powinni żyć ludzie?
Dzisiaj się przebudziłem.
Przedtem żyłem dla siebie –
dla reputacji i statusu.
Modliłem się do Boga ładnymi słowami,
lecz w swoim życiu robiłem, co chciałem.
Wierzę w Boga jedynie dla mej przyszłości
i przeznaczenia, lecz ignoruję prawdę.
Często żyłem religijnymi rytuałami,
lecz w końcu pozostaje tylko pustka.
Życie moje nie przypominało ludzkiego
i nie byłem godzien żyć przed Bogiem.
II
Po tym jak doświadczyłem Bożego sądu
i skarcenia, moje serce przebudziło się.
Żałuję, że nie dążyłem
wcześniej do prawdy, buntując się
przeciwko Bogu i zasmucając Go.
Nie czytałem gorliwie Bożych słów
i nigdy nie rozważałem Bożej woli.
Choć mogłem poświęcić się Bogu,
nie wypełniłem swego obowiązku.
Głosiłem literę prawa i doktryny,
lecz nie rozumiałem prawdziwego
znaczenia prawdy.
Pokusy świata przemogły mnie;
często zawodziłem i hańbiłem Boże imię.
III
O Boże! Twoje słowa są tak cenne,
prawdziwie mnie zbawiają.
Twoje objawienie, sąd, próby
i doskonalenie służą, by mnie oczyścić.
Postanowiłem sobie,
że będę rozważać Bożą wolę
i szukać prawdy.
Poświęcę się dla Boga,
ofiaruję się w pełni i odwdzięczę się
za Jego miłość,
ofiaruję się w pełni i odwdzięczę
za Jego miłość.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem
i śpiewaj nowe pieśni”
hymny,Ewangelia,muzyka uwielbienia,Poezja chrześcijańska

Prześlij komentarz

0 Komentarze