Pragnienie

pieśń modlitwa,Pieśń Kościelna,Zbawienie,Hymn,

Hymn kościelny
Pragnienie
I
Świat jest ciemny, rządzi diabeł.
Właśnie trwa najdłuższa noc.
Droga do wiary w prawdziwego Boga
i szukania życia trudna jest.
KPCh przychodzi po nas, uciskając Boży lud.
Aresztują i prześladują nas.
Najbliżsi nie mogą zrozumieć.
Sąsiedzi oczerniają nas i wyśmiewają,
a świat odrzuca też.
Znoszę ból i wzywam, wzywam mego Pana.
O Jezu, daj mi siłę!
II
Panie, błagam,
byś mnie oświecił i prowadził.
Trwaj przy mnie, gdy
kroczę przez tę ciemną noc.
Panie przy mnie bądź
i wzmocnij moją wiarę,
bym wytrwał do końca i był zbawiony.
O Panie, Panie szybko przyjdź.
Wyrwij nas z rąk szatana,
byśmy mogli wrócić do Ciebie.
Pragnę Twego powrotu,
gdy do nieba weźmiesz nas,
z Tobą na wieczność w niebie,
z Tobą na wieczność.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem
i śpiewaj nowe pieśni”
Modlitw,Hymn,pieśń modlitwa,Pieśń Kościelna,Zbawienie

Prześlij komentarz

0 Komentarze