Boża miłość okala moje serce



Hymn kościelny
Boża miłość okala moje serce
I
Słońce sprawiedliwości
wschodzi na Wschodzie.
O Boże! Twa chwała wypełnia niebo i ziemię.
Mój piękny, umiłowany,
Twoja miłość mnie otacza.
Wszyscy szukający prawdy kochają Boga.
Wcześnie rano, chociaż wstaję sam,
w sercu radość mam, bo rozważam Boże słowa.
Jego łagodne słowa, jak kochającej matki.
Jego sądzące słowa jak nagana ojca.
Boża miłość okala moje serce.
Nie kocham na tym świecie nic innego.
Kocham Go całkowicie, kocham tylko Jego.
Kocham tylko Jego.
II
Wola Boża została objawiona,
by doskonalić wszystkich tych,
którzy prawdziwie Go kochają.
Wszyscy pełni życia, niewinni ludzie
oddają cześć Bogu.
Taniec radości jest piękny, okrążamy
tron w podskokach.
Z różnych miejsc wzywa nas głos Boży.
Obdarzono nas Bożymi słowami życia.
Obmywa nas Jego sąd.
Boża miłość okala moje serce.
Nie kocham na tym świecie nic innego.
Kocham Go całkowicie, kocham tylko Jego.
Kocham tylko Jego.
III
Oczyszczaniem miłość się umacnia.
Słodko jest cieszyć się Jego miłością.
Wszechmogący Bóg jest tak cudowny.
Kocham Go całkowicie, kocham tylko Jego.
Boża miłość okala moje serce.
Nie kocham na tym świecie nic innego.
Kocham Go całkowicie, kocham tylko Jego.
Kocham tylko Jego.

Prześlij komentarz

0 Komentarze