Rozdział 26

Moi synowie, zważcie na Moje słowa, słuchajcie w milczeniu Mojego głosu, a Ja się wam objawię. Ucisz się we Mnie, gdyż Ja jestem twoim Bogiem, Waszym jedynym Odkupicielem. Musicie przez cały czas uciszać swoje serca, żyć we Mnie; Ja jestem twoją skałą, waszym oparciem. Nie zwracajcie swych myśli ku niczemu innemu, lecz całym sercem polegajcie na Mnie, a Ja z pewnością się wam ukażę – Ja jestem waszym Bogiem! Ach, ci wątpiący! Z pewnością nie potrafią oni zająć zdecydowanej postawy i nic nie zyskają. Musicie wiedzieć, jaki czas właśnie nastał, jak istotny jest to czas! Jakże kluczowy to moment! Nie zaprzątajcie sobie głów rzeczami, z których nie ma żadnego pożytku; szybko zbliżcie się do Mnie, miejcie ze Mną społeczność, a Ja objawię wam wszystkie tajemnice.

Musicie słuchać wszystkich słów, których naucza Duch Święty; nie porzucajcie ich na poboczu. Tyle razy słyszeliście Moje słowa, a później o nich zapominaliście. Ach, wy bezrozumni! Utraciliście tyle błogosławieństw! Teraz musicie słuchać uważnie i zważać na Moje słowa, być ze Mną w ściślejszej społeczności i bardziej do Mnie się zbliżyć. Będę uczyć cię wszystkiego, czego nie rozumiesz, i będę prowadzić was ścieżką wiodącą naprzód. Nie skupiajcie się tak bardzo na tworzeniu społeczności z innymi ludźmi, gdyż dziś jest wielu takich, którzy głoszą litery i doktryny, ale zbyt niewielu takich, którzy naprawdę posiadają Moją rzeczywistość. Wsłuchując się w ich społeczność, staniecie się zdezorientowani i ogłupieni oraz nie będziecie wiedzieli, co robić dalej. Nawet jeśli będziecie słuchać tych ludzi, ostatecznie zrozumiecie tylko trochę więcej na temat liter i doktryn. Musicie stawiać kroki uważnie, chronić swoje serca i zawsze żyć przede Mną, porozumiewać się ze Mną, przybliżać się do Mnie, a Ja pozwolę ci zobaczyć to, czego nie rozumiesz. Musisz uważać na to, co mówisz, przez cały czas zwracać baczną uwagę na swoje serce i podążać ścieżką, którą Ja podążam.

Teraz to nie potrwa długo, zostało już niewiele czasu. Czym prędzej zostawcie wszystko poza Mną i podążajcie za Mną! Nie będę traktował was źle. Tyle razy błędnie zrozumieliście Moje działania, ale czy wiesz, jak bardzo was kocham? Ach, wy po prostu nie rozumiecie Mego serca. Bez względu na to, jak mocno wątpiliście lub jak wielki dług mieliście wcześniej wobec Mnie, Ja nie będę o tym pamiętać. Przecież wybrałem was, abyście mogli iść dalej i postępować według Mojej woli.

Dziś już nie czas na zwłokę. Jeśli od tej chwili będziecie mieć jakiś inny zamiar, wówczas spotka was Mój sąd. Jeśli zostawicie Mnie choćby na chwilę, staniecie się jak żona Lota. Tempo dzieła Ducha Świętego właśnie przyspiesza i ci, którzy nie mogą nadążyć za nowym światłem, są w niebezpieczeństwie. Ci, którzy nie zachowują czujności, zostaną opuszczeni; musicie siebie chronić. Powinieneś wiedzieć, że wszystko, co znajduje się w twoim otoczeniu, jest tam za Moim przyzwoleniem – Ja to wszystko układam. Uzmysłów to sobie i zadowalaj Moje serce w otoczeniu, które ci dałem. Nie lękaj się – Bóg Wszechmogący Zastępów z pewnością będzie z tobą; On jest waszym obrońcą i waszą tarczą. Dziś wśród ludzi istnieje zbyt wiele koncepcji i przez to mogę wyrazić swoją wolę tylko poprzez tych, na których inni patrzą z góry; ci, którzy są zarozumiali i przeświadczeni o własnej sprawiedliwości, aroganccy i zapatrzeni w siebie, ambitni i wyniośli, zostaną zawstydzeni. Dopóki będziecie szczerze troszczyć się o Moje brzemię, Ja przygotuję dla was wszystko. Wystarczy, że pójdziecie za Mną!
                                                                                                     
                                                                                                              z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”


Zalecenie:
Rozdział 24

Prześlij komentarz

0 Komentarze