Widziałam miłość Boga



Hymn kościelny
Widziałam miłość Boga
I
Wszechmogący Boże, to Ty mnie kochasz.
Z całego nieczystego
świata Ty wybrałeś mnie!
Przybywam więc przed oblicze Twe,
tak, oblicze Twe, żyjąc życiem kościoła,
ciesząc się Twymi słowami co dnia.
Tak mnie błogosławisz Ty,
który dziś mnie podnosisz!
Wszechmogący Boże, widziałam miłość Twą
i chcę tylko za nią odpłacić.
Chcę tylko wypełniać mój obowiązek
względem Ciebie. Widziałam miłość Twą
i za nią odpłacę! Tylko to chcę robić.
II
Wszechmogący Boże, wśród
kościołów chodzisz.
Wyraziłeś prawdy o naszych zepsutych
usposobieniach.
Przycinasz nas i rozprawiasz się z nami,
z całym naszym buntem i naszym oporem.
Sądzisz wszystkie nasze wyobrażenia
i pojęcia, by nas obmywać.
Wszechmogący Boże, widziałam miłość Twą
i chcę tylko za nią odpłacić.
Chcę tylko wypełniać mój obowiązek
względem Ciebie.
Widziałam miłość Twą i za nią odpłacę!
Tylko to chcę robić.
III
Wszechmogący Boże, zbawiłeś nas.
Mówisz słowa codziennie, by o nas dbać
i nas poić.
W moich trudach i cierpieniu,
w trudach i cierpieniu,
Twoje słowa zawsze były przy mnie.
Żyjąc w Twoich słowach, rozwinęłam się
w swym życiu.
Wszechmogący Boże, widziałam miłość Twą
i chcę tylko za nią odpłacić.
Chcę tylko wypełniać
mój obowiązek względem Ciebie.
Widziałam miłość Twą i za nią odpłacę!
Wszechmogący Boże, widziałam miłość Twą,
chcę tylko wypełniać
mój obowiązek względem Ciebie.
Tylko to chcę robić.

Prześlij komentarz

0 Komentarze