Radujcie się, wszyscy ludzie!

W Moim świetle ludzie widzą znowu światło. W Moim słowie ludzie znajdują to, co sprawia im radość. Przybyłem ze Wschodu i wołam stamtąd. Gdy Moja chwała lśni, wszystkie narody są rozświetlone, wszystko jest objęte światłem, nic nie pozostaje w ciemności. W królestwie życie ludu Bożego z Bogiem jest niezrównanie szczęśliwe. Wody tańczą z powodu błogosławionego życia ludzi, góry radują się wraz z ludźmi Moją obfitością. Wszyscy ludzie się zmagają, ciężko pracują, okazując lojalność w Moim królestwie. W królestwie już więcej nie ma buntu, nie ma oporu; niebiosa i ziemia zależą od siebie, człowiek i Ja jesteśmy blisko i odczuwamy to głęboko, dzięki łaskom życia, opierając się o siebie… W tym czasie formalnie zaczynam niebiańskie życie. Już nie ma szatańskich ingerencji, a ludzie wchodzą do odpoczynku. W całym wszechświecie Moi wybrani ludzie żyją w Mojej chwale, błogosławieni nieporównywalnie, nie jak ludzie żyjący wśród ludzi, ale jak ludzie żyjący z Bogiem. Każdy doświadczył szatańskiego zepsucia, kosztował goryczy i słodyczy życia.
Teraz, żyjąc w Moim świetle, jak można się nie radować? Jak można zwyczajnie odmówić sobie tak pięknego momentu i pozwolić mu minąć? Ludzie! Teraz śpiewajcie pieśni w waszych sercach i tańczcie dla Mnie! Teraz wznieście wasze szczere serca i ofiarujcie je Mnie! Teraz uderzajcie w bębny i grajcie dla Mnie! Rozpromieniam radość nad całym wszechświatem! Ukazuję ludziom Moje chwalebne oblicze! Zagrzmię! Przewyższę wszechświat! Już króluję wśród ludzi! Jestem wywyższany przez ludzi! Unoszę się na błękitnym niebie i ludzie poruszają się ze Mną. Chodzę wśród ludzi, a Moi ludzie Mnie otaczają! Serca ludzi są radosne, ich pieśni wstrząsają wszechświatem, dudniąc w niebiosach! Wszechświat już więcej nie jest spowity mgłą; już więcej nie ma błota, nie ma gromadzących się ścieków. Święci ludzie wszechświata! Pod Moją kontrolą wasze prawdziwe oblicza są objawione. Nie jesteście ludźmi pokrytymi brudem, ale jesteście święci, czyści jak jadeit, wszyscy jesteście Moimi umiłowanymi, wszyscy jesteście Moją rozkoszą! Wszystko powraca do życia! Wszyscy święci są z powrotem w niebiosach, służąc Mi, wkraczając w Moje ciepłe objęcia, już bez płaczu, już bez niepokoju, składając siebie w ofierze dla Mnie, powracając do Mojego domu, a w swej ojczyźnie będą kochać Mnie bez końca! Niezmiennie! Gdzież jest smutek! Gdzież są łzy! Gdzież jest ciało! Ziemi już więcej nie ma; niebo jest na zawsze. Ukazuję się wszystkim ludziom, a wszyscy ludzie Mnie wychwalają. To życie, to piękno, od niepamiętnych czasów i na zawsze się nie zmieni. Oto życie w królestwie.

                                                                                                              z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”

Zalecenie: Hymn Królestwa

Prześlij komentarz

0 Komentarze