Rozdział 28

Widzisz, że czas jest bardzo krótki, a dzieło Ducha Świętego błyskawicznie posuwa się naprzód, powodując, że osiągasz tak wielkie błogosławieństwa, że otrzymujesz Króla wszechświata, Boga Wszechmogącego, który jest jaśniejącym Słońcem, Króla królestwa – to wszystko jest Moją łaską i miłosierdziem. Cóż mogłoby odłączyć cię od Mojej miłości? Rozważ dokładnie, nie próbuj uciekać, zaczekaj spokojnie przede Mną w każdym momencie i nie wałęsaj się ciągle na zewnątrz. Twoje serce musi przylgnąć do Mojego serca, a cokolwiek się stanie, nie wykonuj niczego na ślepo czy w dowolny sposób. Musisz zwracać się do Mojej woli, wykonywać wszystko, czego pragnę i być zdecydowany porzucić to, czego nie pragnę. Nie możesz poddawać się emocjom, ale raczej musisz praktykować sprawiedliwość, jak Ja; bycie sentymentalnym jest nie do przyjęcia nawet w stosunku do twojej matki i ojca. Musisz porzucić wszystko, co nie odpowiada prawdzie, i musisz złożyć w ofierze samego siebie i poświęcić się dla Mnie z czystym sercem, które Mnie kocha. Nie znoś kontroli ze strony żadnej osoby, materii czy przedmiotu; o ile odpowiada to Mojej woli, zachowuj ją zgodnie z Moimi słowami. Nie bój się, gdyż Moje ręce cię podtrzymują i z pewnością ochronię cię przed wszelkim złem. Powinieneś strzec twego serca, być we Mnie w każdym czasie, jako że twoje życie toczy się zależnie od Mojego; jeśli Mnie opuścisz, wtedy natychmiast uschniesz.

Powinieneś wiedzieć, że właśnie teraz są dni ostateczne. Diabelski szatan krąży niczym ryczący lew, szukając ludzi do pożarcia. Obecnie wybuchają wszelkiego rodzaju plagi i jest wiele różnego rodzaju niegodziwych duchów. Tylko Ja jestem prawdziwym Bogiem, tylko Ja jestem twoją ucieczką. Dopiero teraz możesz ukryć się w Moim sekretnym miejscu, tylko we Mnie, a klęski cię nie spotkają i żadne nieszczęście nie zbliży się do twojego namiotu. Musisz bardziej przybliżyć się do Mnie, zbratać się ze Mną w sekretnym miejscu; nie brataj się w dowolny sposób z innymi ludźmi. Musisz pojąć znaczenie Moich słów – nie mówię, że bratanie się jest niedozwolone, tylko że wciąż nie masz rozeznania. W tym czasie szaleje dzieło wykonywane przez złe duchy. Oferują ci wspólnotę przez różnego rodzaju ludzi. Ich słowa brzmią bardzo przyjemnie, lecz jest w nich trucizna. Są jak zatrute cukierki i zanim zdasz sobie z tego sprawę, już wsączą w ciebie truciznę. Powinieneś wiedzieć, że większość ludzi dzisiaj jest chwiejna, są oni jakby pijani. Gdy masz trudności i bratasz się z innymi, powiedzą ci tylko o regułach i doktrynie, a nie jest to tak dobre, jak bratanie się bezpośrednio ze Mną. Przyjdź przede Mnie i zupełnie wylej stare rzeczy z siebie, otwórz swe serce przede Mną, a Moje serce z pewnością ci się objawi. Twoje serce musi być pilne przede Mną. Nie bądź leniwy, ale raczej musisz często przybliżać się do Mnie; jest to najszybszy sposób wzrastania twojego życia. Musisz żyć we Mnie, a Ja będę żył w tobie i będę także panował w tobie jak Król, kierując tobą we wszystkim, ty zaś będziesz miał udział w królestwie.

Nie pomniejszaj samego siebie z tego powodu, że jesteś młody; powinieneś poświęcić się Mnie. Nie patrzę na to, jacy ludzie są na zewnątrz lub ile mają lat. Patrzę tylko na to, czy kochają Mnie szczerze oraz czy podążają Moją drogą i praktykują prawdę, nie zważając na nic. Nie martw się o to, co będzie jutro lub jaka będzie przyszłość. O ile polegasz na Mnie w codziennym życiu, z pewnością będę cię prowadził. Nie przywiązuj się do myśli, że „moje życie jest zbyt niedojrzałe, niczego nie rozumiem”, bo jest to myśl podesłana przez szatana. Używaj twego serca, by stale przybliżać się do Mnie i podążać Moimi śladami aż do końca drogi. Gdy usłyszysz Moje słowa wyrzutu, przestrogi i przebudzenia, musisz natychmiast biec naprzód; nie zatrzymuj się w przybliżaniu się do Mnie, nadążaj za krokami stada i wciąż patrz naprzód. Będąc przede Mną, musisz kochać twego Boga z całego twego serca i duszy. Próbuj bardziej zrozumieć Moje słowa na drodze służby. W praktykowaniu prawdy nie bądź słabego serca, ale miej potężne serce, miej stanowczość i charakter chłopca, miej też nieustępliwe serce. Jeśli chcesz Mnie kochać, musisz zadowolić Mnie we wszystkim, czego chcę w tobie dokonać. Jeśli chcesz pójść za Mną, musisz opuścić wszystko, co posiadasz, wszystko, co kochasz, być pokornie posłusznym przede Mną, mieć prosty umysł i nie poszukiwać ani nie rozważać niczego na chybił trafił; musisz zawsze nadążać za dziełem Ducha Świętego.

Daję ci tu radę: musisz mocno trzymać się wszystkiego, co w tobie oświeciłem i praktykować to!

                                                                                                             z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”

Prześlij komentarz

0 Komentarze