Rozdział 52

Wyłaniam się jako Słońce sprawiedliwości, a wy i Ja razem dzielimy chwałę oraz dobre błogosławieństwa po wieki wieków! To absolutnie prawdziwe i już zaczęło się wam spełniać. Gdyż wszystko, co obiecałem, spełnię dla was; wszystko, co mówię, jest rzeczywistością, a Moje słowa nie wrócą puste. Te dobre błogosławieństwa są dla was i nikt inny nie może rościć sobie do nich prawa; są owocem waszej służby w zgodzie i porozumieniu ze Mną. Odrzućcie wasze religijne pojęcia, wierzcie, że Moje słowa są prawdziwe i nie wątpcie! Nie żartuję sobie z wami i mam na myśli to, co mówię; Ci, którym udzielam błogosławieństw, otrzymują je; Ci, którym nie udzielam błogosławieństw, nie otrzymują ich; to zależy ode Mnie. Czym jest ziemska pomyślność? Moim zdaniem nie jest niczym innym jak łajnem, nie wartym nawet grosza. Tak więc nie ceńcie zbyt wysoko doczesnych uciech; Czy cieszenie się ze Mną niebiańskimi błogosławieństwami nie jest o wiele bardziej znaczące i satysfakcjonujące?
Wcześniej prawda nie była jeszcze objawiona i nie pojawiłem się otwarcie; wątpiliście we Mnie i nie ważyliście się być pewni co do Mnie. Jednak teraz wszystkie sprawy zostały objawione, a Ja powstałem jako Słońce sprawiedliwości; Jeśli ciągle wątpicie, co na to powiecie? Można było wybaczyć wam, że nie widzicie światła, gdy ciemność okrywała ziemię, ale teraz słońce oświetliło wszystkie ciemne zakamarki; to, co ukryte, nie jest już dłużej ukryte, zatajone nie jest już dłużej zatajone; jeśli wciąż jeszcze macie wątpliwości, nie przebaczę wam łatwo! Teraz jest czas na to, by być absolutnie pewnym co do Mnie, czas abyście poświęcili Mi się całkowicie i rozwinęli się dla Mnie. Ktokolwiek sprzeciwi Mi się w najmniejszym stopniu, będzie niezwłocznie rzucony w ognie sądu bez namysłu czy choćby chwili zwłoki. Ponieważ teraz nastał czas bezlitosnego sądu; tych, których umysły i serca nie są prawe, czeka natychmiastowy sąd; to jest prawdziwe znaczenie słów: „Moje dzieło jest niczym uderzająca blaskiem błyskawica”.

Postępuje ono szybko; może jedynie zaskoczyć ludzi, wzbudzić w nich strach, ale nie może być już dłużej opóźniane ani powstrzymywane. Im usilniej wykonywane jest Moje dzieło, tym szybciej postępuje ono naprzód; ktokolwiek nie jest dość czujny i przygotowany, zawsze ryzykuje, że zostanie odrzucony; nigdy więcej nie poddawajcie Mnie próbie w swym sercu. Moje dzieło w pełni się rozpoczęło, obejmując pogańskie narody i cały świat. Ognie sądu są bezwzględne i bez litości czy miłości dla kogokolwiek. Ci, którzy są lojalni wobec Boga, lecz noszą w sobie niepoprawne myśli i idee, czy choćby odrobinę się opierają, także bez wątpienia zostaną osądzeni. Na kogokolwiek padnie Moje światło, ten będzie żył wiecznie w świetle i działał w świetle, i służył Mi aż do końca drogi. Ci, którzy nie żyją w świetle, żyją w ciemności. Podejmę decyzję po osądzeniu ich, stosownie do ich nastawienia względem własnej winy.

Mój dzień nadszedł, Mój zapowiedziany dzień jest teraz przed waszymi oczyma, jako że wy zstępujecie wraz ze Mną. Ja z tobą, ty ze Mną, spotkaliśmy się w niebie, współdzieląc chwałę. Mój dzień, zaiste, nadszedł w pełni!

                                                                                                             z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”

Zalecenie: Rozdział 45

Prześlij komentarz

0 Komentarze