Rozdział 92

Każdy człowiek może zobaczyć Moją wszechmoc oraz Moją mądrość w słowach, które wypowiadam, i rzeczach, które czynię. Gdziekolwiek idę, Moje dzieło tam jest. Moje ślady są nie tylko w Chinach, lecz – co ważniejsze – wśród wszystkich ludów ziemi. Jednakże w pierwszej kolejności otrzyma to imię tylko siedem ludów, o których była mowa wcześniej, jako że są to ślady Mego dzieła, a w bliskiej przyszłości stanie się to dla was całkowicie jasne i dokładnie to zrozumiecie. Jeśli opowiem wam teraz, obawiam się, że większość z tego powodu upadnie; tak jak powiedziałem wam wcześniej, mówię do was i wydaję Mój głos zgodnie z tym, jaką macie rangę, a wszystko, co czynię, zawiera w sobie Moją nieskończoną mądrość, której nikt nie może zgłębić – na razie mogę wam o niej powiedzieć jedynie niewiele. Pamiętajcie! W Moich oczach na zawsze jesteście dziećmi; na każdym kroku powinniście być przeze Mnie prowadzeni oraz pouczani. Ludzie, tylko pod moim kierownictwem możecie przeżyć całe wasze życie, w przeciwnym wypadku nikt nie będzie w stanie dalej żyć. Cały wszechświat jest w Moich rękach, ale ty, uwijając się wokoło, Mnie nie widzisz. Ja, wprost przeciwnie, jestem rozluźniony i szczęśliwy. Ludzie nie znają Mojej wszechmocy i wszyscy oni pragną niepokoić się o Mnie – jak mało znacie samych siebie! Wciąż popisujecie się przede Mną swoimi niedorzecznościami, podziwiając samych siebie! Przejrzałem to dawno temu. Dopuszczacie się przede Mną oszustw, wy, godni pogardy nikczemnicy! Wynoście się z Mojego domu natychmiast! Nie chcę czegoś takiego jak wy. Wolę nie mieć nikogo w Moim królestwie niż takich godnych pogardy nikczemników, jak wy. Czy wiedziałeś, że już nad tobą nie pracuję? Pomimo faktu, że wciąż jesz i ubierasz się jak zwykle! Lecz czy wiedziałeś, że żyjesz dla szatana i usługujesz szatanowi? A jednak wciąż masz czelność, by stawać przed Moim obliczem! Jesteś tak bezwstydny!
Wcześniej często mówiłem: „Wkrótce przydarzą się wielkie klęski; wielkie klęski już wypadły Mi z rąk”. Do czego odnoszą się słowa o „wielkich klęskach” i jak wyjaśnić to że „wypadły”? Myślicie, że te wielkie klęski odnoszą się do nieuniknionych klęsk, które ranią ludzkiego ducha, duszę i ciało, oraz że „trzęsienia ziemi, klęski głodu oraz plagi”, o których mówię, są tymi wielkimi klęskami. Jednak nie zdajecie sobie sprawy, że zinterpretowaliście Moje słowa niewłaściwie. Myślicie też, że słowo „wypadły” znaczy, iż wielkie klęski rozpoczęły się – to śmiechu warte! Wy faktycznie rozumiecie to w ten sposób, a Ja, usłyszawszy wasze wyjaśnienie, naprawdę wpadam w gniew. Tajemnica, której ludzie nie byli zdolni rozwikłać (najbardziej ukryta), jest zarazem tą, która w ciągu wieków była najbardziej błędnie interpretowana. Co więcej, ta tajemnica jest czymś, czego nikt wcześniej nie doświadczył – jako że została zastosowana dopiero w dniach ostatecznych i tylko w wieku ostatnim ludzie mogą ją zobaczyć, ale tego nie wiedzą – dlatego że Ja zamknąłem ją jak najszczelniej i ludzie w ogóle nie są w stanie do niej przeniknąć (nie mogą zobaczyć nawet najmniejszej jej części). Obecnie, gdy Moje dzieło zostało doprowadzone aż do tego etapu, inspiruję was zgodnie z potrzebami Mego dzieła, w przeciwnym razie nie bylibyście w stanie w żaden sposób tego zrozumieć. Teraz rozpoczynam budowanie wspólnoty i wszyscy powinni uważać, inaczej każdy, kto jest nierozważny, włączając Moich pierworodnych synów, doświadczy Mego sądu, a w najbardziej poważnych przypadkach dosięgnie ich Moja ręka, to znaczy, że ich duch, dusza i ciało zostaną zabrane. O wielkich klęskach mówi się w związku z każdym administracyjnym rozporządzeniem Mojego królestwa, a każde z administracyjnych rozporządzeń Mojego królestwa jest częścią wielkich klęsk. (Moje administracyjne rozporządzenia nie zostały całkowicie przed wami odsłonięte, ale nie martwcie się ani nie niepokójcie z tego powodu; są pewne rzeczy, które przyniosą wam niewielki pożytek, jeśli poznacie je zbyt wcześnie. Pamiętajcie! Ja jestem mądrym Bogiem). Tak więc, jaka jest inna część? Wielkie klęski zawierają dwie części: Moje administracyjne rozporządzenia oraz Mój gniew. Czas, gdy spadają wielkie klęski, będzie również czasem, w którym zacznę wybuchać gniewem oraz wprowadzać w życie Moje administracyjne rozporządzenia. W tym miejscu mówię Moim pierworodnym synom: musicie być pewni, że z tego powodu nie staniecie się nikczemni. Czy zapomniałeś, że wszystkie rzeczy i wszystkie sprawy są przeze Mnie przeznaczone? Synu Mój, nie bój się! Ja z pewnością cię obronię, będziesz po wieczne czasy cieszyć się wraz ze Mną dobrymi błogosławieństwami i całą wieczność razem ze Mną przebywać. Ponieważ należysz do Moich umiłowanych, nie porzucę cię; ponieważ nie czynię rzeczy głupich, gdybym zburzył coś, co zostało z wielkim trudem ukończone, czyż nie strzelałbym sobie w stopę? Wiem, o czym myślisz w swoim sercu. Czy przypominasz sobie? Co innego twoim zdaniem miałbym powiedzieć? Powiem więcej o wielkich klęskach. Czas, gdy przydarzą się wielkie klęski, będzie najbardziej przerażającym czasem, one też najbardziej ujawnią szpetotę człowieka. W świetle Mojego oblicza zostaną odsłonięte wszelkiego rodzaju demoniczne fizjonomie, a nie będą miały gdzie się schować, nie będą miały gdzie się ukryć – zostaną całkowicie odsłonięte. W wyniku wielkich klęsk wszyscy, którzy nie są Moimi wybranymi czy przeznaczonymi, uklękną przede Mną i będą błagać o wybaczenie, płacząc i zgrzytając zębami. To Mój sąd nad szatanem, Mój pełen gniewu sąd. Obecnie zajmuję się dokonywaniem tego dzieła i być może są jacyś ludzie, którzy z chęcią udają, że mają umiejętności i opierają się na blefie, jednak im bardziej tacy są, tym bardziej szatan będzie nad nimi pracował, aż osiągną miejsce, w którym zostaną ujawnione ich pierwotne kształty.

Nie śpieszy Mi się do wykonania Mojego dzieła, sam koordynuję działanie każdego człowieka (to ich ośmiesza oraz dowodzi, że są potomkami wielkiego czerwonego smoka, a Ja na nich nie zważam, tak więc w słowie „koordynuję” nie ma przesady), sam też dokonuję każdego czynu. Ze Mną wszystko odnosi sukces, a jest to sukces pewny i bezpieczny; wszystko, co krok po kroku czynię, już zostało zorganizowane. Na razie powiem wam niewiele o Mojej woli i Moim brzemieniu. Od tej chwili Moje słowa zaczynają ukazywać się wszystkim ludom i wszystkim narodom. Ponieważ Moi pierworodni synowie już zostali uczynieni pełnymi (Moje słowa skupiają się na Moich synach i Moich ludziach), sposób Mojego działania znów zaczął się zmieniać. Czy widzicie to wyraźnie? Czy w trakcie tych ostatnich kilku dni odczuliście ton Moich słów? Pocieszam Moich pierworodnych synów przez cały czas, ale od teraz (ponieważ Moi pierworodni synowie już zostali uczynieni pełnymi) noszę w Moim ręku nóż (to są najsurowsze słowa). Natychmiast wyrzucę tego, na kogo przez chwilę popatrzę nieprzychylnie (to znaczy tych, którzy nie zostali przeznaczeni czy wybrani, tym samym nie dochodzi do sprzeczności); nie dbam o to, czy Mi służy, czy jest kimś innym. Jestem wszechmogącym Bogiem i mogę sprawić, że wszyscy ludzie będą Mi służyć. Nie mam żadnych oporów, by pozbyć się tego rodzaju ludzi; jeśli mówię, że ich nie chcę, to znaczy, że ich nie chcę. Teraz, gdy nadszedł ten czas, wystarczy tylko, że zobaczę kogoś, kto wywołuje u Mnie niezadowolenie, a natychmiast, bez żadnego dochodzenia go odrzucę. Albowiem jestem Bogiem, który jest tak dobry jak Jego słowo. Co do tych, których przeznaczyłem do swojej służby: nieważne, jak jesteś dobry i czy uczyniłeś coś, co sprzeciwia Mi się czy nie – jeśli wywołasz u Mnie niezadowolenie, wówczas cię wyrzucę. Nie obawiam się przyszłych kłopotów. Mam Moje administracyjne rozporządzenia, jestem tak dobry jak Moje słowo, a Moje słowo powinno się wypełnić. Czy mógłbym powstrzymać szatana? Posłuchajcie Mnie, ludzie! Nie musicie się bać; musicie wyjść, ilekroć proszę was, abyście wyszli. Nie tłumaczcie się przede Mną, dlatego że nie mam wam nic do powiedzenia! Albowiem wykazałem taką cierpliwość, a czas wykonania Moich administracyjnych nadszedł i wasz ostatni dzień też już nastąpił. Przez tysiące lat byliście zdeprawowani, zawsze postępowaliście w sposób zawzięty i uparty, ale Ja zawsze byłem tolerancyjny (jako że jestem wielkoduszny i pozwalam waszemu zepsuciu osiągnąć pewien stopień). Lecz teraz Moja pobłażliwość dobiega kresu i nadszedł czas, byście zostali pochwyceni oraz wrzuceni do jeziora ognia i siarki. Pośpieszcie się i zejdźcie z drogi. Zaczynam formalnie sprawować Mój sąd i uwalniać Mój gniew.

Wśród wszystkich narodów i we wszystkich zakątkach świata często zdarzają się trzęsienia ziemi, klęski głodu, plagi, wszelkiego rodzaju katastrofy. Ponieważ dokonuję Mego wielkiego dzieła wśród wszystkich narodów i we wszystkich miejscach, te klęski będą dotkliwsze niż w jakimkolwiek innym okresie od stworzenia świata. To jest początek Mojego sądu nad wszystkimi ludami, ale Moi synowie mogą spać spokojnie, żadna klęska was nie dotknie, a Ja was ochronię (to znaczy, że potem będziecie żyć w ciele, ale nie w ciele fizycznym, aby nie cierpieć z powodu klęsk). Po prostu będziecie wraz ze Mną sprawować władzę jako królowie, sądzić wszystkie ludy i narody oraz cieszyć się przez wieczność dobrymi błogosławieństwami na końcach świata. Wszystkie te słowa spełnią się i urzeczywistnią wkrótce na waszych oczach. Nie zwlekam nawet godziny, nawet dnia, czynię rzeczy niewiarygodnie szybko. Nie martw się ani nie niepokój, błogosławieństwo, które ci daję, jest czymś, czego nikt nie może ci odebrać – to Moje administracyjne rozporządzenie. Wszyscy ludzie będą Mi posłuszni z powodu Moich czynów; nie tylko będą cały czas wznosić radosne okrzyki, lecz co więcej będą cały czas skakać z radości.

                                                                                                             z księgi „Słowo ukazuje się w ciele” 

Zalecenie: Rozdział 80

                  Rozdział 81

Prześlij komentarz

0 Komentarze