Rozdział 77

Mieć niepewność co do Mych słów to jakby mieć nastawienie pełne zaprzeczenia wobec Mych działań. To znaczy, że Me słowa wypłynęły z Mego Syna, a jednak wy nie przykładacie do nich żadnej wagi. Jesteście zbyt frywolni! Wiele słów wypłynęło z Mego Syna, a jednak wy wątpicie, jesteście ich niepewni. Jesteście ślepi! Nie rozumiecie celu ani jednej rzeczy, którą uczyniłem. Czyż słowa, które wyrażam przez Mego Syna, nie są Mymi słowami? Są rzeczy, których nie chcę mówić bezpośrednio, więc przemawiam przez Mego Syna. Ale dlaczego wy jesteście tak absurdalni, że nalegacie, abym mówił bezpośrednio? Nie rozumiecie Mnie i zawsze wątpicie w Me działania i czyny! Czy wcześniej już tego nie mówiłem? Każdy Mój ruch, każde Me działanie i każdy czyn są właściwe, a ludzie nie mogą poddawać ich szczegółowej analizie. Zabierz swoje nieczyste ręce! Posłuchaj: wszyscy ludzie, którymi się wysługuję, zostali wyznaczeni do tego, zanim stworzyłem świat i dziś także są przeze Mnie zaakceptowani. Zawsze tyle wysiłku poświęcacie na takie rzeczy: analizujecie człowieka, którym jestem i przyglądacie się Mym działaniom. Wszyscy macie kupiecką mentalność. Jeżeli zdarzy się to jeszcze raz, możecie być pewni, że będziecie porażeni Mą ręką. Powiadam: nie wątpcie we Mnie, ani nie analizujcie i nie rozmyślajcie o rzeczach, które uczyniłem. Co więcej, nie mieszajcie się w te rzeczy. Ponieważ to związane jest z Mymi rozporządzeniami. To nie błahostka!

Wykorzystajcie czas na wypełnienie Mych instrukcji. Powiem to jeszcze raz, również w formie ostrzeżenia: niedługo obcokrajowcy napłyną do Chin. To prawda w rzeczy samej! Wiem, że większość ludzi wątpi w to i jest niepewnych, więc przypominam wam ponownie, żebyście mogli poszukiwać wzrostu w życiu i wcześniej wypełnić Mą wolę. Począwszy od teraz międzynarodowa sytuacja będzie coraz bardziej napięta, a różne kraje zaczną upadać od wewnątrz. Nie będzie już szczęśliwych dni w Chinach. Czyli robotnicy zaczną strajkować, studenci porzucą studia, ludzie biznesu opuszczą rynki, a fabryki będą zamykane, gdyż nie będą w stanie się utrzymać. Kadry zaczną przygotowywać fundusze do ucieczki (to także przysłuży się Memu planowi zarządzania), przywódcy państwowi na wszystkich szczeblach władzy będą ponadto zajmowali się teraźniejszością, a nie przyszłością, gdyż wszyscy oni będą zajęci przygotowaniami (to ma pomóc w przeprowadzeniu kolejnego etapu). Przyjrzyjcie się! To coś, co dotyczy całego wszechświata, nie tylko Chin, ponieważ Me dzieło dotyczy całego świata, ale służy ono także powstaniu grupy królewskich synów pierworodnych. Czy widzicie to dobrze? Pospieszcie się i szukajcie! Nie skrzywdzę was; pozwolę wam doświadczyć radości ku zadowoleniu waszych serc.

Me czyny są cudowne. Kiedy na świecie dojdzie do wielkich katastrof, kiedy wszyscy złoczyńcy i władcy zostaną ukarani – a raczej, kiedy złoczyńcy niewyznający Mego imienia będą cierpieć – zacznę obdarzać was błogosławieństwem. To jest rzeczywiste znaczenie słów: „Nie możecie cierpieć bólu ani trudów wynikających z katastrof”, które wielokrotnie powtarzałem. Czy rozumiecie? Gdy mówię „tym razem”, odnoszę się do czasu, kiedy słowa wyjdą z Mych ust. Dzieło Ducha Świętego jest bardzo szybkie; nie będę zwlekał ani marnował minuty czy sekundy, lecz raczej będę działał zgodnie z Mymi słowami, jak tylko zostaną wypowiedziane. Jeżeli powiem, że dziś wyeliminuję kogoś lub pogardzę kimś, będzie to oznaczało czyjś natychmiastowy koniec. Innymi słowy, Mój Duch Święty natychmiast będzie im odebrany, a ludzie ci staną się chodzącymi trupami, będą bezużyteczną osobą. Być może będą wciąż oddychać, chodzić, rozmawiać, a nawet modlić się do Mnie, ale nigdy nie zdadzą sobie sprawy, że ich opuściłem. Są to typowo bezużyteczni ludzie. To absolutnie prawdziwe i szczere!

Me słowa reprezentują Mnie samego. Zapamiętajcie! Nie wątpcie; musicie być całkowicie pewni. To sprawa życia i śmierci! To okropna rzecz! Jak tylko Me słowa zostaną wypowiedziane, to co chcę zrobić, urzeczywistnia się. Wszystkie te słowa muszą być powiedziane przez Mego Syna. Kto z was poważnie zastanowił się nad tą sprawą? Jak inaczej mogę ją wyjaśnić? Nie obawiajcie się zawsze, nie bądźcie bojaźliwi. Czy naprawdę jestem kimś, kto nie ma względu na uczucia innych? Czy tak zwyczajnie odrzucę tych, których akceptuję? Wszystko, co czynię, jest uzasadnione. Nie zerwę przymierza, które sam zawarłem; nie zakłócę własnego planu. Nie jestem naiwny, jak wy. Me dzieło to wielka rzecz; to coś, czego żaden człowiek nie potrafi zrobić. Powiedziałem, że jestem sprawiedliwy i że jestem miłością dla tych, którzy Mnie kochają. Czy nie wierzysz w prawdziwość tych słów? Cały czas masz wątpliwości! Dlaczego wciąż się boisz, skoro twoje sumienie jest czyste we wszystkim? Wszystko dlatego, że się związałeś. Mój synu! Przypominałem Ci wiele razy, żebyś nie był smutny i nie zalewał się łzami, a Ja cię nie porzucę. Czy wciąż nie jesteś w stanie mi zaufać? Będę cię trzymał i nie puszczę cię. Zawsze będę otaczał cię Mą miłością. Zaopiekuję się tobą, będę cię chronił i dam ci objawienie i przenikliwość we wszystkim, abyś mógł zobaczyć, że jestem twoim Ojcem, twoim wsparciem. Wiem, że zawsze zastanawiasz się, jak możesz zmniejszyć ciężar na barkach twojego Ojca. To jest ciężar, który ci dałem. Nie próbuj go zrzucać! Ilu dziś może być wiernych wobec Mnie? Mam nadzieję, że możesz przyspieszyć swoje nauki i szybko dorosnąć, aby zadowolić Me serce. Ojciec ciężko pracuje dla syna dzień i noc, więc syn każdej minuty i każdej sekundy powinien również mieć wzgląd na ojcowski plan zarządzania. To jest czynna współpraca ze Mną, o której zwykłem mówić.

To wszystko jest Mym działaniem. Obciążę ludzi, których dziś wykorzystuję, i dam im mądrość, żeby wszystko, co robią, zgadzało się z Mą wolą, aby powstało Me królestwo i pojawiło się nowe niebo i ziemia. Ludzie, których nie wykorzystuję, są całkowitym przeciwieństwem. Zawsze są zamroczeni, śpią po jedzeniu i jedzą po spaniu, zupełnie nie wiedząc, czym jest ciężar. Tym ludziom brakuje dzieła Ducha Świętego i powinni być wyeliminowani z Mego Kościoła tak szybko, jak to możliwe. Teraz przekażę kilka spraw dotyczących wizji: Kościół jest warunkiem wstępnym dla królestwa. Ludzie mogą wkroczyć do królestwa tylko wtedy, gdy budowa Kościoła będzie w pewnym stopniu zrealizowana. Nikt nie może wkroczyć do królestwa bezpośrednio (o ile nie obiecałem tego). Kościół to pierwszy krok, podczas gdy królestwo to cel Mego planu zarządzania. Wszystko nabierze kształtów, kiedy ludzie wejdą do królestwa i tam nie będzie czego się bać. Teraz tylko Moi pierworodni synowie i Ja wkroczyliśmy do królestwa i zaczęliśmy rządzić wszystkimi narodami i ludami. To oznacza, że Me królestwo zaczyna nabierać ładu, a wszyscy ci, którzy będą królami lub ludem, zostali publicznie ogłoszeni. Przyszłe wydarzenia zostaną wam przekazane krok po kroku, po kolei. Nie możecie być zbyt zaniepokojeni lub zmartwieni. Czy pamiętasz każde słowo, które ci rzekłem? Jeżeli będziesz prawdziwie dla Mnie, wtedy będę przemawiał szczerze do ciebie. Co się zaś tyczy tych, którzy praktykują fałsz i przewrotność, Ja także będę płatał im figle i dam im wyraźnie zobaczyć, kto będzie w ten sposób zniszczony!

                                                                                                            z księgi „Słowo ukazuje się w ciele” 

Zalecenie: Rozdział 72

Prześlij komentarz

0 Komentarze