Rozdział 29

Czy wiesz, że czas nagli? Tak więc już od zaraz powinieneś zdać się na Mnie i odrzucić wszystko to, czego nie da się pogodzić z Moim usposobieniem: ignorancji, opieszałości w działaniu, zagmatwanych myśli, miękkości serca, słabej woli, wszystkiego, co niedorzeczne, nerwowości emocji, konfuzji i braku rozeznania. Wszystkiego tego należy jak najprędzej się wyzbyć. Ja jestem Bóg Wszechmogący! Dopóki skłonny jesteś ze Mną współpracować, uleczę cię z wszystkich dolegliwości. Jestem Bogiem, który ma głęboki wgląd w ludzkie serca, znam wszystkie twoje dolegliwości i słabe punkty. Są to rzeczy, które uniemożliwiają ci dokonywanie życiowych postępów, tak więc trzeba się ich pospiesznie wyzbyć. W przeciwnym razie nie będę mógł wykonać w tobie Mojej woli. Musisz zaufać, że zdołam odrzucić wszystko to, na co pada Moje światło; musisz zawsze przy Mnie żyć, być blisko Mnie, a twoje postępki muszą ujawniać Moje podobieństwo. Powinieneś obcować ze Mną zwłaszcza wtedy, gdy nie jesteś pewien, jak postąpić, a wtedy poprowadzę cię ku właściwym czynom, tak byś mógł pójść dalej. Jeśli nie masz pewności, nie podejmuj arbitralnych działań; zaczekaj tylko, aż nadejdzie Mój czas. Zachowaj wewnętrzną stabilność, nie stawaj się zbyt rozgorączkowany ani zbyt oziębły; zawsze musisz w swym sercu żywić do Mnie szacunek. To, co czynisz przede Mną albo za Moimi plecami, zawsze musi być w zgodzie z Moją wolą. Nikomu nie okazuj pobłażliwości w Moim imieniu – ani swemu mężowi, ani nikomu z rodziny – jest to nie do przyjęcia niezależnie od tego, jak dobrzy są to ludzie.
Musisz podejmować działania, opierając się na prawdzie. Jeśli Mnie kochasz, obdarzę cię wielkimi błogosławieństwami. Nie będę tolerował nikogo, kto stawia Mi opór. Kochaj tych, których Ja kocham, a nienawiścią pałaj do tych, których Ja nienawidzę. Nie zważaj na żadnego człowieka, rzecz czy obiekt. Duchowym okiem zobacz wyraźnie ludzi, z których czynię użytek, nawiąż bliższy kontakt z ludźmi uduchowionymi. Nie bądź ignorantem; musisz umieć rozróżniać. Pszenica zawsze będzie pszenicą, wyka zaś nigdy pszenicą się nie stanie, tak więc musisz rozpoznawać różne typy ludzi. Musisz uważać zwłaszcza na to, co mówisz, musisz też podążać ścieżką, która prowadzi do Mojego serca. Słowa te należy dogłębnie przemyśleć. Jak najprędzej musisz odrzucić buntowniczość i przysposobić się do roli Mojego narzędzia – tak bym poczuł w sercu satysfakcję.

                                                                                                             z księgi „Słowo ukazuje się w ciele” 

Zalecenie: Rozdział 28

Prześlij komentarz

0 Komentarze