Rozdział 58

Jeśli pojmiesz Mój zamiar, będziesz mógł mieć wzgląd na Mój ciężar i będziesz mógł zyskać światło i objawienie, a także wyzwolenie i wolność, zadowalając Moje serce, pozwalając na wykonywanie Mojej woli wobec ciebie, podbudowując wszystkich świętych i umacniając Moje królestwo na ziemi. Teraz zasadniczą sprawą jest pojęcie Mojego zamiaru, to jest ścieżka, na którą powinniście wkroczyć, a nawet jest to obowiązek, który musi spełnić każda osoba.

Moje słowo to skuteczny lek, który leczy wszelkiego rodzaju choroby. Dopóki będziesz chciał przyjść do mnie, Ja cię uzdrowię i pozwolę ci ujrzeć obecność Mojej wszechmocy, ujrzeć Moje cudowne uczynki, ujrzeć Moją sprawiedliwość i majestat, a ponadto ujrzeć zepsucie i słabości każdego z was. Całkowicie rozumiem wszystko, co dzieje się w tobie; zawsze robisz coś w swoim sercu i nie pokazujesz tego na zewnątrz. Jeszcze bardziej rozumiem każdą rzecz, którą robisz. Powinieneś jednak wiedzieć, które rzeczy pochwalam, a których nie; powinieneś wyraźnie rozróżnić te dwa rodzaje rzeczy i nie wolno ci traktować tego niedbale.

Składacie gołosłowne deklaracje, mówiąc: „Musimy okazać troskę o ciężar Boga”. Lecz w przypadku konfrontacji z faktami nie macie żadnego względu na nie, choć dobrze wiecie, czym jest ciężar Boga. Jesteście zaiste aż do przesady zagmatwani, do pewnego stopnia głupi, a nawet całkowicie nieoświeceni. To wyjaśnia, jak trudno jest postępować z człowiekiem, a jedyne, co ludzie robią, to składanie ładnie brzmiących gołosłownych deklaracji w rodzaju: „Zwyczajnie nie mogę pojąć Bożego zamiaru, jednak jeśli go pojmę, będę zdecydowanie działać zgodnie z nim”. Czyż nie taki jest wasz rzeczywisty stan? Chociaż wszyscy znacie Boży zamiar i wiecie, gdzie tkwi przyczyna waszej choroby, najistotniejsze jest to, że nie macie chęci praktykowania; to jest największa trudność. Jeśli natychmiast nie rozwiążecie tego problemu, będzie to największa przeszkoda w waszym własnym życiu.

                                                                                                            z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”  

Zalecenie: Rozdział 55

Prześlij komentarz

0 Komentarze