Rozdział 55

Zwykłe człowieczeństwo, o jakim mowa, nie jest tak nadprzyrodzone, jak wyobrażają sobie ludzie, lecz jest w stanie wykraczać poza więzi wszystkich ludzi, zdarzeń i rzeczy, wykraczać poza siły środowiska i jest w stanie przybliżyć się do Mnie i obcować ze Mną w dowolnym miejscu i w dowolnym środowisku. Zawsze źle odczytujecie Moje zamiary. Gdy mówię, że powinniście urzeczywistniać zwykłe człowieczeństwo, wy ćwiczycie samokontrolę i kontrolujecie swoje ciało. Nie skupiasz się jednak na tym, aby uważnie zgłębiać ducha, lecz na tym, co nosić na zewnątrz, przeoczając Moje objawienie w tobie i Moje poruszenia w tobie. Jakże jesteś niefrasobliwy! Zbyt niefrasobliwy! Czyżby wykonanie tego, co ci powierzyłem, było aż takim wielkim wyczynem? Jesteś niemądry! Nie skupiasz się na tym, aby zapuszczać głęboko korzenie! „Nie bądź liściem na drzewie, lecz bądź korzeniem drzewa” – czy to aby na pewno twoje motto? Bezmyślność! Niefrasobliwość! Jesteś usatysfakcjonowany, gdy wydaje ci się, że masz już odrobinę czegoś. Jak mało obchodzi cię Moja wola! Od tej chwili uważaj. Nie bądź bierny! Nie bądź nieprzychylny! Gdy Mi służysz, przybliżaj się do Mnie częściej i porozumiewaj się ze Mną częściej. To twoje jedyne wyjście. Zdaję sobie sprawę, że już zapierałeś się siebie, znasz swoje własne wady i znasz swoje własne słabości. Jednak sama wiedza to nie wszystko. Musisz współpracować ze Mną, a gdy już pojmiesz Moje zamiary, natychmiast wcielaj je w życie. To najlepszy sposób, aby okazać troskę o Mój ciężar, najlepszy sposób, aby się podporządkować.

Niezależnie od tego, jak Mnie traktujesz, chcę wykonywać swoją wolę wobec ciebie i wszystkich świętych i chcę, aby Moja wola była wykonywana bez ograniczeń na całej ziemi. Bądź tego całkowicie świadomy! To dotyczy Moich dekretów administracyjnych! Czy nie lękasz się nawet odrobinę? Czy nie drżysz ze strachu nad swoimi własnymi działaniami i swoim zachowaniem? Wśród wszystkich świętych bardzo niewielu jest tych, którzy potrafią wyczuć Mój zamiar. Czy nie chcesz być wyjątkowy jako osoba, która w pełni zważa na Moją wolę? Czy wiesz o tym? Obecnie Moim pilnym zamiarem jest znalezienie grupy osób, które potrafią w pełni zważać na Moją wolę. Czy nie chcesz być jedną z takich osób? Czy nie chcesz poświęcić się dla Mnie, ofiarować się dla Mnie? Nie masz ochoty zapłacić choćby najmniejszej ceny, włożyć choć odrobinę wysiłku! Jeśli wciąż tak będzie, Mój żmudny wysiłek zostanie zmarnowany w stosunku do was. Czy po tym, gdy zwróciłem ci na to uwagę, wciąż jeszcze nie zrozumiałeś, jak ważna to kwestia?

„Jeśli szczerze poświęcasz się dla Mnie, Ja z pewnością hojnie cię pobłogosławię”. Widzisz! Mówiłem Ci to kilkakrotnie, lecz ty wciąż masz tyle obaw, boisz się środowiska rodzinnego, boisz się środowiska zewnętrznego. Naprawdę nie wiesz, co jest dla ciebie dobre! Ja posługuję się tylko uczciwymi, prostymi i otwartymi ludźmi. Cieszysz się i chcesz, abym posłużył się tobą, lecz dlaczego wciąż jesteś tak niespokojny? Czyżby Moje słowa nie działały w ogóle na ciebie? Mówiłem już, że posługuję się tobą, a jednak ty uparcie wciąż w to nie wierzysz. Zawsze wątpisz w obawie, że cię opuszczę. Twoje wyobrażenia są tak ugruntowane! Gdy mówię, że posługuję się tobą, to znaczy, że posługuję się tobą. Dlaczego ciągle jesteś tak niezdecydowany? Czyżbym nie wyrażał się dostatecznie jasno? Każde wypowiedziane przeze Mnie słowo jest prawdą. Nie ma ani jednej wypowiedzi, która byłaby nieprawdziwa. Synu Mój! Zaufaj Mi. Bądź Mi oddany, a Ja z pewnością będę oddany tobie!

                                                                                                              z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”
Zalecenie: Rozdział 52
           
                  Rozdział 51

Prześlij komentarz

0 Komentarze