Rozdział 56

Właśnie podjąłem działania, aby ukarać tych, którzy czynią zło, tych, którzy sprawują władzę, oraz tych, którzy prześladują synów Bożych. Odtąd ręka Moich administracyjnych wyroków zawsze dosięgnie każdego, kto sprzeciwia Mi się w swoim sercu. Wiedzcie o tym! Jest to początek Mojego sądu i nikomu nie zostanie okazane miłosierdzie ani nikt nie uniknie kary, gdyż Ja jestem Bogiem pozbawionym emocji, który czyni sprawiedliwość; byłoby dla was dobrze, abyście to uznali.
Nie znaczy to, że chcę karać tych, którzy czynią zło; to raczej zapłata, jaka na nich spada przez ich własne zło. Nie jestem skory do karania kogokolwiek ani też nie traktuję nikogo niesprawiedliwie – czynię sprawiedliwość wobec wszystkich. Z pewnością kocham Moich synów i z pewnością nienawidzę tych złych ludzi, którzy buntują się przeciwko Mnie – oto zasada kierująca Moimi działaniami. Każdy z was powinien mieć wgląd w Moje administracyjne wyroki. Jeśli tak się nie stanie, nie będziecie odczuwać nawet odrobiny strachu, będziecie nierozważni wobec Mnie oraz nie będziecie wiedzieć, co chcę doskonalić, co chcę uczynić pełnym, co chcę zyskać i jakiego rodzaju ludzi potrzeba Mojemu królestwu.

Moje administracyjne wyroki są następujące:

1. Niezależnie od tego, kim jesteś, jeśli sprzeciwisz Mi się w swoim sercu, zostaniesz osądzony.

2. Ci, których wybrałem, będą natychmiast dyscyplinowani za wszelkie niewłaściwe pomysły.

3. Tych, którzy nie wierzą we Mnie, umieszczę po jednej stronie. Pozwolę im wypowiadać się i postępować nierozważnie aż do samego końca, gdy gruntownie ich ukarzę i porachuję się z nimi.

4. Jeśli chodzi o tych, którzy we Mnie wierzą, będę opiekować się nimi i chronić ich przez cały czas. Przez cały czas będę dostarczać im życie, posługując się drogą zbawienia. Ludzie ci będą otrzymywać Moją miłość i z pewnością nie upadną ani nie zabłądzą. Każda ich słabość będzie chwilowa i z pewnością nie będę o niej pamiętać.

5. Jeśli chodzi o tych, którzy pozornie wierzą, lecz w istocie nie wierzą – czyli tych, którzy wierzą, że Bóg istnieje, lecz nie szukają Chrystusa, ale też nie stawiają oporu – tacy ludzie są najbardziej godni pożałowania, a Ja poprzez swoje czyny sprawię, że zaczną widzieć wyraźnie. Poprzez swoje działania zbawię tych ludzi i sprowadzę ich z powrotem.

6. Pierworodni synowie, którzy jako pierwsi przyjęli Moje imię, będą błogosławieni! Z pewnością obdarzę was najlepszymi błogosławieństwami i zaznacie radości ku zadowoleniu waszych serc; nikt nie będzie śmiał Mi w tym przeszkodzić. Wszystko jest całkowicie przygotowane dla was, gdyż taki jest Mój administracyjny wyrok.

Pod każdym względem powinniście umieć zobaczyć, co czyni Moja ręka i jakie myśli mam w swoim sercu – czyż one wszystkie nie są dla was? Kto pośród was jest dla Mnie? Czy przemyśleliście myśli w swoich sercach lub słowa, które wypowiadacie? Czy podeszliście sumiennie do tych rzeczy? Głupcy! Rozpustnicy! Nie akceptujecie powściągnąć Ducha Świętego! Mój głos wiele razy odzywał się w twoim wnętrzu, ale nie było jakiejkolwiek reakcji. Nie bądź już dłużej niemądry! Zrozumienie Mojej woli jest twym obowiązkiem, a co więcej, jest to ścieżka, na którą powinieneś wejść. Jesteś całkiem zagubiony, niczego nie dostrzegasz, nie widzisz wyraźnie, czego chcę w tobie dokonać ani co chcę od ciebie zyskać! Aby pojąć Moją wolę, musisz najpierw zacząć od zbliżania się do Mnie oraz tworzenia ze Mną większej społeczności. Zawsze mówisz, że nie jesteś w stanie pojąć Mojej woli; skoro już przepełniają cię twoje własne rzeczy, jak mogę działać wobec ciebie? Nie przychodzisz do Mnie z chęcią działania, lecz jedynie niechętnie czekasz. Mówię, że jesteś jak robak, jednak ty czujesz się pokrzywdzony i nie zgadzasz się z tym. Tym razem powinieneś powstać i współpracować ze Mną! Nie bądź niechętny! Ucierpi na tym twoje życie. Bycie aktywnym przynosi korzyści tobie samemu, nie innym – czy jeszcze tego nie rozpoznałeś i nie zrozumiałeś? Moja wola stale objawia się w tobie – czy tego nie dostrzegłeś? Dlaczego nigdy nie zwracałeś na to uwagi? I dlaczego nigdy nie zdołałeś pojąć Mojej woli? Czy zrozumienie Mojej woli nie przyniesie ci korzyści?

Mam nadzieję, że potrafisz pod każdym względem wykazać się zrozumieniem dla Mojej woli, abym mógł przebyć określoną drogę i spocząć w tobie. Nie stawaj Mi już dłużej na drodze, to zbyt okrutne! Nie rozumiesz Moich słów i nie reagujesz na nie. Spójrz i zobacz, jaki czas teraz nastał – dłużej nie można czekać! Jeśli nie podążysz dokładnie Moimi śladami, w końcu będzie już za późno i trudno będzie ci to uratować w jakikolwiek sposób!

                                                                                                              z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”

Prześlij komentarz

0 Komentarze