Chwalcie nowe życie



Hymn kościelny
Chwalcie nowe życie
I
Alleluja! Boże Wszechmogący!
Dziękujemy i wielbimy Cię!
Alleluja! Boże Wszechmogący!
Zawsze będziemy chwalić Cię!
II
Chrystus objawił się
w dniach ostatecznych.
Jego słowa osądzają, prowadzą,
obmywają nas.
On odmienił moje serce swoim słowem,
ofiarował nowe życie mi,
bym chwalił Go.
Wspaniale jest zrozumieć prawdę.
Pozbywam się zepsucia
i czuję się tak wolny.
Moje błędne koncepcje zniknęły,
cały bunt opuścił mnie.
Już nie błądzę. Nie muszę już cierpieć.
Moja dusza wolna już jest.
I śpiewam, chwaląc Boga.
I śpiewam, chwaląc Go!
III
Jasne życie czeka przede mną.
Bóg wywyższa mnie,
bym cieszył się Jego miłością.
Doznałem miłości, tak błogiej.
Nigdy więcej nie opuszczę Go.
Bracia i siostry, zbierzmy się razem.
Obok siebie, wspólnie w jedności.
Jednym sercem i jednym umysłem
służmy Mu, śpiewajmy Mu na chwałę.
Któż nie głosiłby jego serca? Miłości?
Tańcz i oddaj Mu cześć.
Ja stanę przy tobie, klaszcząc.
(Stanę, klaszcząc ci!)
(Stanę, klaszcząc ci!)
Ja stanę przy tobie, klaszcząc!
IV
Nasze pieśni są pełne miłości do Boga.
Dzięki Wszechmogącemu odnawiamy się.
Nasze dawne życie było i minęło.
Cudowny czeka nas czas!
Dzielenie się prawdą wyzwala nas.
Świadczenie i pełnienie
obowiązku naszego
jest taką radością,
jasność życia wzywa nas.
Boży lud cieszy się nowym życiem.
Zerwaliśmy więzy świata
i więzy rodzinne.
Zerwaliśmy więzy ciała.
Jak pięknie jest kochać się!
(Wzajemnie kochać się!)
(Wzajemnie kochać się!)
Jak pięknie jest kochać się!
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem
i śpiewaj nowe pieśni”

Prześlij komentarz

0 Komentarze