Rozdział 49

Aby służyć w sposób skoordynowany, trzeba właściwie się przyłączyć, a także być dziarskim i pełnym życia. Co więcej, trzeba mieć witalność, energię i być przepełnionym ufnością, aby zaspokoić potrzeby innych i dopełnić ich. Aby Mi służyć, musisz robić to zgodnie z Moimi intencjami, nie tylko być osobą według Mojego serca, ale także spełniać Moje zamierzenia, abym był zadowolony z tego, co w tobie osiągam. Napełnij swoje życie Moim słowem, wypełnij swoją mowę Moją mocą, o to cię proszę. Czy podążanie za własnymi pragnieniami ujawnia podobieństwo do Mnie? Czy to zaspokoi Moje serce? Czy jesteś kimś, kto szczerze przestrzegał Moich intencji? Czy jesteś kimś, kto naprawdę próbował zrozumieć Moje serce? Czy rzeczywiście ofiarowałeś się dla Mnie? Czy naprawdę poświęciłeś się dla Mnie? Czy zastanawiałeś się nad Moimi słowami?

Trzeba używać mądrości w każdym aspekcie, również po to, aby kroczyć Moją doskonałą drogą. Ci, którzy postępują według Mojego słowa, są najmądrzejsi ze wszystkich i ci, którzy postępują zgodnie z Moim słowem, są najbardziej posłuszni. To, co mówię, obowiązuje i nie musisz debatować ze Mną ani próbować ze Mną dyskutować. Wszystko, co mówię, mówię z myślą o tobie (bez względu na to, czy jestem surowy, czy delikatny), jeśli skupisz się na posłuszeństwie, to będzie dobrze i to jest droga do prawdziwej mądrości (i to jest sposób[a] aby uniknąć sądu Bożego). Dziś w Moim domu nie bądź uprzejmy wobec Mnie, mówiąc co innego za Moimi plecami. Chcę, żebyś był praktyczny; nie musisz używać kwiecistej retoryki. Dla tych, którzy są praktyczni, jest wszystko. Dla tych, którzy nie są, nie ma nic. Nawet ich ciało powróci do nieistnienia, ponieważ bez praktyczności istnieje tylko pustka; nie ma innego wytłumaczenia.

Pragnę, abyście w waszej wierze w Boga byli gorliwi i nie czynili rzeczy[b] z myślą o własnych korzyściach i stratach lub tylko dla siebie; należy dążyć tylko do tego, aby postawić stopy na prawdziwej drodze i nie zachwiać się przed nikim i przez nikogo nie być kontrolowanym. To oznacza bycie filarem kościoła, zwycięzcą królestwa, natomiast jeśli czynicie inaczej, oznacza to, że nie jesteście godni żyć w Mojej obecności.

Istnieją różne sytuacje, podobnie jak sposoby bycia blisko Mnie. Niektórzy ludzie lubią mówić ładnie brzmiące słowa i zachowywać się pobożnie przed Moim obliczem. Jednak za kulisami są w kompletnym nieładzie, a w ich uczynkach Moje słowa są całkowicie nieobecne. Są obrzydliwi i denerwujący; nie wchodzi w rachubę, że mogliby działać na innych budująco lub mieć coś do zaoferowania. Wy nie potraficie zważać na Moje serce i to tylko dlatego, że nie potraficie nawiązać ze Mną większej bliskości i wspólnoty, pozwalacie Mi zawsze martwić się i ciężko pracować na waszą rzecz.

Przypisy:

a. W oryginalnym tekście brak wyrażenia „i to jest sposób”.

b. W oryginalnym tekście brak wyrażenia „czynili rzeczy”.

                                                                                                            z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”  

Prześlij komentarz

0 Komentarze