Rozdział 65

Me słowa nieustannie uderzają w sedno, to znaczy wskazują na wasze fatalne w skutkach słabości, w przeciwnym razie wciąż byście się ociągali, nie mając pojęcia, jaki nastał teraz czas. Wiedzcie to! Posługuję się drogą miłości, aby was uratować. Bez względu na to, jacy jesteście, na pewno ukończę to, co zatwierdziłem, bez popełniania żadnych błędów. Czy mogę Ja, sprawiedliwy, Bóg Wszechmogący, popełnić błąd? Czy to nie jest koncepcja człowieka? Powiedzcie Mi, czy wszystko, co robię i mówię, nie jest dla waszego dobra? Niektórzy ludzie z pokorą powiedzą: „O Boże! Ty robisz wszystko dla naszego dobra, ale nie wiemy, w jaki sposób współdziałać z Tobą”. Jaka ignorancja! Mówicie, że nie wiecie, jak współdziałać ze Mną! To są wszystko żenujące kłamstwa! Skoro wy mówicie takie rzeczy, to dlaczego w rzeczywistości, wielokrotnie okazujecie troskę względem ciała? To, co mówicie, brzmi dobrze, ale nie działacie w sposób lekkomyślny i aktywny. Musicie zrozumieć: to, o co was dzisiaj proszę, nie wymaga od was zbyt wiele, ani nie jest poza waszym zasięgiem, ale jest to możliwe do osiągnięcia przez człowieka. Wcale was nie przeceniam; czy nie znam zakresu możliwości człowieka? Rozumiem to doskonale.

Me słowa nieustannie oświecają was, ale wasze serca są zbyt zatwardziałe i nie potraficie pojąć Mej woli w waszych duszach! Powiedzcie mi, ile razy przypominałem wam, żebyście nie skupiali się na jedzeniu, ubraniach i wyglądzie, ale na życiu wewnętrznym? Ale wy po prostu nie słuchacie. Mam już dość mówienia o tym. Czy staliście się aż tak odrętwiali? Czy jesteście całkowicie nieprzytomni? Czy to możliwe, że Me słowa zostały wypowiedziane na próżno? Czy rzekłem coś złego? Moi synowie! Miejcie wzgląd na Me szczere intencje! Kiedy wasze życie stanie się dojrzałe, nie będzie potrzeby martwić się, a wszystko będzie dane. Nie ma żadnej wartości skupianie się na tych rzeczach teraz. Moje królestwo urzeczywistniło się w całości i jawnie zstąpiło na świat; tym bardziej oznacza to, że Mój sąd całkowicie się spełnił. Czy tego doświadczyliście? Nie chcę was osądzać, ale wy całkowicie ignorujecie Me serce. Pragnę, abyście stale doświadczali mej opieki i ochrony, jaką daje Moja miłość, a nie pozbawionego miłosierdzia sądu. Czy to możliwe, że wy chcecie być sądzeni? Jeśli nie, to dlaczego stale nie zbliżacie się do Mnie, nie obcujecie ze Mną i nie rozmawiacie ze Mną? Traktujesz Mnie tak ozięble, a kiedy szatan podsuwa ci pomysły, czujesz się podniecony, myśląc, że one pokrywają się z twoją własną wolą, ale nie robisz nic ze względu na Mnie. Czy pragniecie zawsze traktować Mnie w sposób tak okrutny?

Nie chodzi o to, że nie chcę tobie tego dać, ale że wy nie chcecie zapłacić ceny, więc macie puste ręce, nic nie posiadacie. Czy nie widzicie, że dzieło Ducha Świętego przebiega teraz tak szybko? Czy nie widzicie, że Moje serce płonie z niecierpliwości? Proszę was, abyście współdziałali ze Mną, ale pozostajecie niechętni. Wszystkie katastrofy spadną jedna po drugiej; wszystkie narody i wszystkie miejscowości doświadczą katastrof – zaraza, głód, powódź, susze i trzęsienia ziemi są wszędzie. Te katastrofy nie zdarzają się tylko w jednym lub dwóch miejscach, ani też nie ustaną w ciągu jednego lub dwóch dni, ale wprost przeciwnie – rozprzestrzenią się na coraz większym obszarze i będą coraz bardziej dotkliwe. W tym czasie nastanie cały szereg wszelkiego rodzaju plag insektów, a zjawisko kanibalizmu pojawi się we wszystkich miejscach. Oto Mój sąd dotyczący wszystkich narodów i ludów. Synowie Moi! Wy nie możecie cierpieć bólu ani doświadczać trudów związanych z katastrofami. Pragnę, abyście wkrótce osiągnęli dojrzałość i wzięli ciężar, który leży na Mych ramionach tak szybko, jak to możliwe; dlaczego nie rozumiecie Mej woli? Praca, która jest przed nami, będzie coraz bardziej uciążliwa. Czy jesteście tak nieczuli, aby zostawić Mnie z pełnymi rękami, abym tak ciężko pracował sam? Powiem to wprost: ci, których życie dojrzewa, schronią się i nie będą cierpieć bólu ani trudów; ci, których życie nie dojrzewa, muszą znosić ból i krzywdę. Me słowa są wystarczająco jasne, czyż nie?

Me imię musi nieść się we wszystkich kierunkach i do wszystkich miejsc, aby każdy mógł poznać Me święte imię i poznać Mnie. Ludzie z różnych środowisk w USA, Japonii, Kanadzie, Singapurze, Rosji, Makao, Hongkongu i innych krajach zgromadzą się niezwłocznie w Chinach, szukając prawdziwej drogi. Me Imię już zostało im objawione, a Ja czekam tylko na was, abyście stali się dojrzali tak szybko, jak to możliwe, abyście mogli ich prowadzić oraz im przewodzić. Dlatego właśnie mówię, że ogrom pracy w przyszłości będzie większy. Me Imię rozpowszechni się szeroko w ślad za katastrofami, a jeśli nie będziecie ostrożni, stracicie udział, który powinien być wasz; nie obawiacie się? Me Imię rozpowszechni się we wszystkich religiach, wszystkich dziedzinach życia, wszystkich narodach i wszystkich wyznaniach. Me dzieło jest wykonywane w uporządkowany sposób, w ściśle powiązanych ogniwach; wszystko to dzieje się dzięki Mej mądrości. Chciałbym tylko, abyście byli w stanie iść naprzód z każdym krokiem, ściśle podążając Mymi śladami.

                                                                                                            z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”   

Prześlij komentarz

0 Komentarze