Rozdział 64

Nie wolno pojmować Moich słów w absurdalny sposób; należy je pojmować z uwzględnieniem wszystkich aspektów i trzeba próbować dowiedzieć się o nich więcej i rozważać je wielokrotnie, nie tylko przez jeden dzień czy noc. Nie wiesz, w czym leży Moja wola ani w jakim aspekcie płacę Moją drobiazgową cenę; jak możesz wykazać się rozwagą wobec Mojej woli? Wy, ludzie, jesteście tacy, nie jesteście w stanie wniknąć w szczegóły, skupiając się tylko na powierzchni i zdolni jesteście jedynie do naśladowania. Jak można to nazwać duchowością? To tylko entuzjazm człowieka, to jest to, czego nie polecam, a tym bardziej, to, czym pogardzam. Mówię ci, że wszystkie rzeczy, których nienawidzę, muszą zostać wyeliminowane, muszą obumrzeć w katastrofach, muszą zostać przeze Mnie spalone i osądzone. W przeciwnym razie ludzie nie będą wiedzieć, co oznacza „strach” i będą tak rozpustni, zawsze widząc Mnie ludzkimi oczami – są tak głupi! Zbliżenie się do Mnie i społeczność ze Mną jest najlepszym sposobem na usunięcie pomysłów szatana. Życzę wam wszystkim, abyście działali zgodnie z tą zasadą, abyście nie byli sądzeni i nie ponieśli strat w swoim życiu.

Postępowanie z człowiekiem jest takie trudne, jest on zawsze pod kontrolą ludzi z zewnątrz, zdarzeń i rzeczy oraz pod kontrolą własnych koncepcji, i dlatego nie jest w stanie dać Mi dobrego świadectwa ani nie jest w stanie dobrze ze Mną współpracować. Nieustannie was wspieram i wam dopomagam, ale po prostu nie jesteście w stanie zrobić wszystkiego, co w waszej mocy, aby współpracować ze Mną. Wszystkie te rzeczy w pełni wyrażają wasz brak zrozumienia dla Mnie. Kiedy nadejdzie czas, gdy już nie będziesz mieć żadnych wątpliwości co do Mnie, wtedy nikt nie będzie mógł przeszkodzić tobie w podążaniu prawdziwą drogą, a żadne ludzkie koncepcje nie będą mogły ciebie powstrzymać. Dlaczego to mówię? Czy naprawdę pojmujesz znaczenie Moich słów? Dopiero wtedy, gdy wyjaśniam takie słowa jak te, będziecie mieli nieco zrozumienia. Ludzie są tacy głupi i mają nie po kolei w głowie. Dopiero gdy igła dotknie kości, zaczynają odczuwać lekki ból. To znaczy, dopiero wtedy, gdy Moje słowa wskazują na źródło twojej choroby, jesteś całkowicie przekonany. Nawet pomimo to czasami nadal nie chcecie wprowadzać w życie Moich słów i nie chcecie poznać siebie. Dlaczego teraz, w tym momencie, nadal nie zauważyliście, jak trudno jest postępować z człowiekiem? Czyżby Moje słowa nie były wypowiadane w sposób oczywisty lub całkowicie jasny? Chcę, abyście współpracowali ze Mną rzetelnie i szczerze; niezależnie od tego, czy mówisz miło brzmiące słowa, czy nie, o ile tylko jesteś gotowy do współpracy ze Mną i potrafisz Mnie wielbić szczerym sercem, wtedy znajdziesz się pod Moją opieką. Nawet jeśli taka osoba wie bardzo niewiele, oświecę ją, aby mogła odrzucić swoją niewiedzę. To dlatego, że Moje czyny muszą być zgodne z tym, co mówię; jestem Bogiem Wszechmogącym, który nigdy nie składa obietnicy, której nie może dotrzymać.

Moja wola zostanie natychmiast objawiona wszystkim kościołom i wszystkim pierworodnym synom, nigdy więcej nic już nie będzie ukryte, ponieważ nadszedł dzień, w którym wszystko zostaje objawione. To znaczy, że słowo „ukryte” nie będzie odtąd używane, tym bardziej nie będzie istniało cokolwiek ukrytego. Wszystkie ukryte osoby, wydarzenia i rzeczy muszą zostać ujawnione jedno po drugim. Jestem mądrym Bogiem, który dzierży pełną władzę. Wszystkie wydarzenia, wszystkie rzeczy i każda osoba jest w Moich rękach. Podejmuję własne kroki, aby je odkryć i odkryję je wszystkie kolejno, w uporządkowany sposób. Ktokolwiek ośmieli się oszukać lub spróbować ukryć przede Mną cokolwiek, dopilnuję, aby nigdy więcej się nie podniósł. Podejmę działania w ten sposób, abyście mogli to wszystko zobaczyć. Zobaczyć wyraźnie! Dotkliwa cena, którą zapłaciłem, nie jest na próżno, lecz przyniesie owoce. Kto nie posłucha lub nie będzie posłuszny, natychmiast spotka się z Moim sądem. Kto jeszcze odważy się wystąpić przeciwko Mnie? Wszyscy musicie być Mi posłuszni. Mówię ci, że wszystko, co mówię i robię, każdy ruch, każdy pomysł, myśl i projekt, który dziś mam, są poprawne i nie pozostawiają człowiekowi miejsca na rozważania. Dlaczego mówię wam w kółko, że musicie po prostu okazać posłuszeństwo i że nie ma potrzeby, aby już o tym rozmyślać? Czy to z tego powodu nadal potrzebujecie Mnie, aby to wyjaśnić?

Wasze koncepcje was powstrzymują, lecz nie uważacie tego za wynik własnego braku wysiłku, zamiast tego szukając u Mnie przyczyn, mówiąc, że nie oświeciłem cię – co to za mowa? Nie bierzecie na siebie żadnej odpowiedzialności, zawsze skarżąc się do Mnie. Ostrzegam cię! Jeśli nadal będziesz postępować w ten sposób, nie płacąc żadnej ceny, to zostaniesz odrzucony! Nie chełpię się przez cały dzień, aby was zastraszyć. To jest rzeczywiście fakt i robię to, co mówię. Gdy tylko słowa opuszczą Moje usta, natychmiast zaczynają się wypełniać. Wcześniej słowa, które wypowiadałem, wypełniały się powoli. Ale teraz wszystko jest inne i nie będzie się już działo powoli. Mówiąc wprost, nie naciskam już i nie namawiam, ale zamiast tego pobudzam i zmuszam was do działania. Mówiąc nawet prościej, ci, którzy potrafią nadążyć, robią to, a ci, którzy nie potrafią nadążyć i nie mogą iść dalej, zostaną wyeliminowani. W przeszłości rozmawiałem z wami cierpliwie na wszelkie sposoby, ale po prostu nie słuchaliście. Co zrobicie teraz, gdy dzieło doszło do tego etapu? Czy nadal folgujecie sobie? Taka osoba nie może zostać uczyniona pełną, ale z pewnością zostanie wyeliminowana przeze Mnie!

                                                                                                             z księgi „Słowo ukazuje się w ciele” 

Prześlij komentarz

0 Komentarze