Rozdział 53

Ja jestem Początkiem i Ja jestem Końcem. Jestem wskrzeszonym i kompletnym prawdziwym Bogiem. Wypowiadam swoje słowa przed wami, a wy musicie mocno wierzyć w to, co mówię. Niebo i ziemia może przeminąć, ale ani jedna litera czy ruch z tego, co mówię, nigdy nie przeminą. Pamiętajcie o tym! Pamiętajcie o tym! Gdy przemawiam, ani jedno słowo nie zostaje cofnięte i każde słowo będzie spełnione. Teraz nadszedł czas i musicie szybko wkroczyć w rzeczywistość. Nie zostało wiele czasu. Poprowadzę Moich synów do chwalebnego królestwa, a to, o co się staraliście i za czym tęskniliście, zostanie spełnione. Moi synowie! Powstańcie szybko i podążajcie za Mną! Teraz już nie ma czasu, abyście się nad tym zastanawiali. Zmarnowany czas nigdy nie powróci, po ciemności następuje światłość, a przed waszymi oczami staje się wniebowzięcie. Czy rozumiecie? Otwórzcie oczy! Patrzcie szybko! Teraz, gdy będziecie porozumiewać się ze sobą, nie wolno wam zajmować się paplaniną ani mówić czegokolwiek, co nie służy budowaniu kościoła; ważne jest to, abyś przekazywał braciom i siostrom swoje praktyczne doświadczenia lub to, jak zostałeś iluminowany przed Bogiem i poznałeś siebie; ktokolwiek jest w stanie to przekazać, zyska reputację!
Teraz niektórzy ludzie nie są lękliwi, i niezależnie od tego, co mówię lub jak bardzo się martwię, ty wciąż nie jesteś lękliwy, twoje stare „ja” nie pozwala się tknąć, więc możesz dalej tak postępować! Zobacz, kto zostanie zrujnowany! Zawsze myślisz o zdobywaniu świata, tęsknisz za bogactwem, tęsknisz za swoimi synami i córkami, tęsknisz za swoim mężem. Cóż, możesz dalej tęsknić! To nie jest tak, że Moje słowa nie są skierowane do was i możecie dalej postępować, jak sobie życzycie! W najbliższej przyszłości zrozumiecie wszystko, jednak wtedy będzie już za późno i czekać was będzie tylko sąd.

                                                                                                             z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”

Zalecenie: Rozdział 51

                  Rozdział 52

Prześlij komentarz

0 Komentarze